@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Godnatt nu kanske.
14 jan, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
Ja godnatt jag loggar ut när som helst
14 jan, 2013 22:51 |
|
Afturelding
Elev |
Det tycker jag! Finns många bra äldre symaskiner på blocket för nästan ingenting. Så länge man har mönster och sömnasbeskrivning så går det nog bra ^^ ![]() ![]()
14 jan, 2013 22:51 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Det tycker jag! Finns många bra äldre symaskiner på blocket för nästan ingenting. Så länge man har mönster och sömnasbeskrivning så går det nog bra ^^ Tack för tipset! =D =) - just like themarauder 14 jan, 2013 22:53 |
|
Tvilling
Elev |
och hade tänkt sova för två timmar sen.. GOD NATT.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 14 jan, 2013 22:54 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Verkligen =D Han syr och jag flätar hans hår!! (En favoritsyssla) Haha^^ 14 jan, 2013 23:00 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Verkligen =D Han syr och jag flätar hans hår!! (En favoritsyssla) Haha^^ Så länge mitt hår är längst dock =D XD principsak. Hopp, har du kul? =) =) - just like themarauder 14 jan, 2013 23:02 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Verkligen =D Han syr och jag flätar hans hår!! (En favoritsyssla) Haha^^ Så länge mitt hår är längst dock =D XD principsak. Hopp, har du kul? =) Känner mig ganska trött och ska nog gå till sängs snart =) Jag har kul, har du? 14 jan, 2013 23:03 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Verkligen =D Han syr och jag flätar hans hår!! (En favoritsyssla) Haha^^ Så länge mitt hår är längst dock =D XD principsak. Hopp, har du kul? =) Känner mig ganska trött och ska nog gå till sängs snart =) Jag har kul, har du? Hahaha!! =D jag är också trött! Och då är allt lite extra kul! =) - just like themarauder 14 jan, 2013 23:05 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Verkligen =D Han syr och jag flätar hans hår!! (En favoritsyssla) Haha^^ Så länge mitt hår är längst dock =D XD principsak. Hopp, har du kul? =) Känner mig ganska trött och ska nog gå till sängs snart =) Jag har kul, har du? Hahaha!! =D jag är också trött! Och då är allt lite extra kul! Det är som roligast då 14 jan, 2013 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen