@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Fast det är nog värre att tvinga sig? :< Man ska egentligen inte ligga i sängen och tvinga sig att sova, utan hitta på annat som får din hjärna att bli trött och sånt *psykologiskt babbel* Men om du har lätt att somna, så kan du prova? Bara ikväll? Jag kan lova att ingenting händer! Får jag fråga om det är något i stilen tvångstankar som du har? Att du måste sova för att något händer, eller? Jag tror jag kan somna om jag faktiskt försöker, iallafall efter en kvart eller nåt... Det känns som att allt kommer gå åt helvete om jag lägger mig... Ingen aning om det är tvångstankar >.< Det låter lite som tvångstankar. Att du inte kan göra någonting för att du tror att någonting dåligt händer om du gör det. Det låter iaf inte bra :< Jag har inte tänkt på det så... Men det kanske det är >.< Du kan läsa om tvångstankar/tvångssyndrom och se efter om du känner igen dig lite? 14 jan, 2013 22:33 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Åh jag kan verkligen se den framför mig!! =D ♥ Måste lägga upp bild sen när den är klar! Önskar att jag också kunde sy! Det lovar jag att göra! Det är väldigt bekvämt att kunna sy faktiskt. Jag köper i princip aldrig kläder. Det blir bara underkläder som köps. Hehe, jag får skicka iväg min pojkvän på sykurs! =D Så kan han sy fina kläder till mig! =) - just like themarauder 14 jan, 2013 22:34 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Åh jag kan verkligen se den framför mig!! =D ♥ Måste lägga upp bild sen när den är klar! Önskar att jag också kunde sy! Det lovar jag att göra! Det är väldigt bekvämt att kunna sy faktiskt. Jag köper i princip aldrig kläder. Det blir bara underkläder som köps. Hehe, jag får skicka iväg min pojkvän på sykurs! =D Så kan han sy fina kläder till mig! Haha, det tycker jag! Min sambo vet knappt hur symaskinen fungerar. ![]() ![]()
14 jan, 2013 22:35 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Åh jag kan verkligen se den framför mig!! =D ♥ Måste lägga upp bild sen när den är klar! Önskar att jag också kunde sy! Det lovar jag att göra! Det är väldigt bekvämt att kunna sy faktiskt. Jag köper i princip aldrig kläder. Det blir bara underkläder som köps. Hehe, jag får skicka iväg min pojkvän på sykurs! =D Så kan han sy fina kläder till mig! Haha, det tycker jag! Min sambo vet knappt hur symaskinen fungerar. Om någon friskar upp mitt minne, KANSKE jag skulle kunna sy.. Men jag vet att när jag gick på högstadiet så var jag riktigt dålig! Jag lyckades få ett VG för att jag hade en sådan förståelse för hu plagg var konstruerade XD =) - just like themarauder 14 jan, 2013 22:38 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Åh jag kan verkligen se den framför mig!! =D ♥ Måste lägga upp bild sen när den är klar! Önskar att jag också kunde sy! Det lovar jag att göra! Det är väldigt bekvämt att kunna sy faktiskt. Jag köper i princip aldrig kläder. Det blir bara underkläder som köps. Hehe, jag får skicka iväg min pojkvän på sykurs! =D Så kan han sy fina kläder till mig! Haha, det tycker jag! Min sambo vet knappt hur symaskinen fungerar. Om någon friskar upp mitt minne, KANSKE jag skulle kunna sy.. Men jag vet att när jag gick på högstadiet så var jag riktigt dålig! Jag lyckades få ett VG för att jag hade en sådan förståelse för hu plagg var konstruerade XD Ta en snabbkurs på youtube 14 jan, 2013 22:41 |
|
themarauder
Lärare |
14 jan, 2013 22:41 |
|
Terrakowski
Elev |
14 jan, 2013 22:43 |
|
themarauder
Lärare |
Verkligen =D Han syr och jag flätar hans hår!! (En favoritsyssla) =) - just like themarauder 14 jan, 2013 22:44 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Åh jag kan verkligen se den framför mig!! =D ♥ Måste lägga upp bild sen när den är klar! Önskar att jag också kunde sy! Det lovar jag att göra! Det är väldigt bekvämt att kunna sy faktiskt. Jag köper i princip aldrig kläder. Det blir bara underkläder som köps. Hehe, jag får skicka iväg min pojkvän på sykurs! =D Så kan han sy fina kläder till mig! Haha, det tycker jag! Min sambo vet knappt hur symaskinen fungerar. Om någon friskar upp mitt minne, KANSKE jag skulle kunna sy.. Men jag vet att när jag gick på högstadiet så var jag riktigt dålig! Jag lyckades få ett VG för att jag hade en sådan förståelse för hu plagg var konstruerade XD Haha, jag hade faktiskt bara G! Våran lrare var å tråkig och lät mig inte göra som jag ville. ![]() ![]()
14 jan, 2013 22:48 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Åh jag kan verkligen se den framför mig!! =D ♥ Måste lägga upp bild sen när den är klar! Önskar att jag också kunde sy! Det lovar jag att göra! Det är väldigt bekvämt att kunna sy faktiskt. Jag köper i princip aldrig kläder. Det blir bara underkläder som köps. Hehe, jag får skicka iväg min pojkvän på sykurs! =D Så kan han sy fina kläder till mig! Haha, det tycker jag! Min sambo vet knappt hur symaskinen fungerar. Om någon friskar upp mitt minne, KANSKE jag skulle kunna sy.. Men jag vet att när jag gick på högstadiet så var jag riktigt dålig! Jag lyckades få ett VG för att jag hade en sådan förståelse för hu plagg var konstruerade XD Haha, jag hade faktiskt bara G! Våran lrare var å tråkig och lät mig inte göra som jag ville. Man kanske ska skaffa sig en symaskin och se vad man kan åstadkomma då! =D =) - just like themarauder 14 jan, 2013 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen