@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snart går jag och lägger mej
14 jan, 2013 22:20 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Nje, men nu när du säger det var vi ganska lika xD Jag föll på en gång när jag såg den. Modellen var vanlig under tidiga 1900-talet =) Min finns dock inte än, eftersom att jag ska sy den också. Ojj, ska du sy din egen klänning också?? =) Jag håller på! Jag började sy i det riktiga tyget häromdagen faktiskt ^^ Sen tog tyget slut, haha. Men jag ska beställa brudsatin till bakstycket på kjolen när jag ändå beställer chiffongen. Tyvär går det inte att få tag i samma tyg som det jag börjat sy i, eftersom att tyget är minst 10 år gammalt. Det kommer från mormors gömmor, det blir mitt sätt att ha med henne på vår dag eftersom att hon gick bort för två år sen. Låter nästan som en "saga" =D Vet du hur klänningen "typ" kommer att se ut? Jag har en skiss om du vill se? =) Jaa, verkligen! =D =) - just like themarauder 14 jan, 2013 22:21 |
|
Neeyum
Elev |
jag är med i någon swedish directioners grupp på facebook men det enda jag gör är att starta diskussioner och alla hatar mig : ((((
14 jan, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
kära grannar under mig,
snälla sluta hamra på kvällen när man ska sova. tack. 14 jan, 2013 22:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
LISA NORDÉN! VILKEN KVINNA! HAHAHAHAH STORSLAM, oooh vad stolt och glad jag är. Triathlon är så himla cool sport och jag hoppas att jag någon gång tar tummen ur och anmäler mig till något sådant lopp i Sverige.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jan, 2013 22:24 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Fast det är nog värre att tvinga sig? :< Man ska egentligen inte ligga i sängen och tvinga sig att sova, utan hitta på annat som får din hjärna att bli trött och sånt *psykologiskt babbel* Men om du har lätt att somna, så kan du prova? Bara ikväll? Jag kan lova att ingenting händer! Får jag fråga om det är något i stilen tvångstankar som du har? Att du måste sova för att något händer, eller? Jag tror jag kan somna om jag faktiskt försöker, iallafall efter en kvart eller nåt... Det känns som att allt kommer gå åt helvete om jag lägger mig... Ingen aning om det är tvångstankar >.< Det låter lite som tvångstankar. Att du inte kan göra någonting för att du tror att någonting dåligt händer om du gör det. Det låter iaf inte bra :< Jag har inte tänkt på det så... Men det kanske det är >.< ![]() ![]()
14 jan, 2013 22:26 |
|
EmahS
Elev |
Så jäkla värd allt Lisa!
Men ni som såg Idrottsgalan, var Silver-Sara full?... Kändes verkligen så! Och den där komikern... Patrik Forsberg? Hon sa inget kul!
14 jan, 2013 22:26 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Nje, men nu när du säger det var vi ganska lika xD Jag föll på en gång när jag såg den. Modellen var vanlig under tidiga 1900-talet =) Min finns dock inte än, eftersom att jag ska sy den också. Ojj, ska du sy din egen klänning också?? =) Jag håller på! Jag började sy i det riktiga tyget häromdagen faktiskt ^^ Sen tog tyget slut, haha. Men jag ska beställa brudsatin till bakstycket på kjolen när jag ändå beställer chiffongen. Tyvär går det inte att få tag i samma tyg som det jag börjat sy i, eftersom att tyget är minst 10 år gammalt. Det kommer från mormors gömmor, det blir mitt sätt att ha med henne på vår dag eftersom att hon gick bort för två år sen. Låter nästan som en "saga" =D Vet du hur klänningen "typ" kommer att se ut? Jag har en skiss om du vill se? =) Jaa, verkligen! =D Fram: ![]() Bak: ![]() De enda ändringarna jag gjort är att jag ändrat rigningen i bak, den går lite lägre nu. Och så har jag valt att sy ärmarna i chiffong istället. Det streckade är alltså chiffong i någon färg, och det amndra är sidenbrokad i yllevitt som går lite åt grått =) ![]() ![]()
14 jan, 2013 22:28 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Nje, men nu när du säger det var vi ganska lika xD Jag föll på en gång när jag såg den. Modellen var vanlig under tidiga 1900-talet =) Min finns dock inte än, eftersom att jag ska sy den också. Ojj, ska du sy din egen klänning också?? =) Jag håller på! Jag började sy i det riktiga tyget häromdagen faktiskt ^^ Sen tog tyget slut, haha. Men jag ska beställa brudsatin till bakstycket på kjolen när jag ändå beställer chiffongen. Tyvär går det inte att få tag i samma tyg som det jag börjat sy i, eftersom att tyget är minst 10 år gammalt. Det kommer från mormors gömmor, det blir mitt sätt att ha med henne på vår dag eftersom att hon gick bort för två år sen. Låter nästan som en "saga" =D Vet du hur klänningen "typ" kommer att se ut? Jag har en skiss om du vill se? =) Jaa, verkligen! =D Fram: ![]() Bak: ![]() De enda ändringarna jag gjort är att jag ändrat rigningen i bak, den går lite lägre nu. Och så har jag valt att sy ärmarna i chiffong istället. Det streckade är alltså chiffong i någon färg, och det amndra är sidenbrokad i yllevitt som går lite åt grått =) Åh jag kan verkligen se den framför mig!! =D ♥ Måste lägga upp bild sen när den är klar! Önskar att jag också kunde sy! =) - just like themarauder 14 jan, 2013 22:31 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Åh jag kan verkligen se den framför mig!! =D ♥ Måste lägga upp bild sen när den är klar! Önskar att jag också kunde sy! Det lovar jag att göra! Det är väldigt bekvämt att kunna sy faktiskt. Jag köper i princip aldrig kläder. Det blir bara underkläder som köps. ![]() ![]()
14 jan, 2013 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen