@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fast det är nog värre att tvinga sig? :< Man ska egentligen inte ligga i sängen och tvinga sig att sova, utan hitta på annat som får din hjärna att bli trött och sånt *psykologiskt babbel* Men om du har lätt att somna, så kan du prova? Bara ikväll? Jag kan lova att ingenting händer! Får jag fråga om det är något i stilen tvångstankar som du har? Att du måste sova för att något händer, eller? Jag tror jag kan somna om jag faktiskt försöker, iallafall efter en kvart eller nåt... Det känns som att allt kommer gå åt helvete om jag lägger mig... Ingen aning om det är tvångstankar >.< ![]() ![]()
14 jan, 2013 21:41 |
|
Tvilling
Elev |
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 14 jan, 2013 21:41 |
|
cirklar
Elev |
14 jan, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
Knut is here Mugglisar!
14 jan, 2013 21:43 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Någon får jättegärna skicka en uggla mig! Sambon har ont i huvudet och har gått och lagt sig. Hur går det med ert bröllop? =D För det var väl ni som skulle gifta er? Ja, det tror jag, om inte annat så ska vi det också Det går bra! Vi har lokal, klädsel, vigselförättare och snart kommer ringarna. Det börjar falla på plats, och det är väll tur det när det knappt är ett halvår kvar. Vi skickar ut inbjudningarna om två veckor, efter min 20-årsdag den 28e =) Åh, så mysigt!! =D =) - just like themarauder 14 jan, 2013 21:43 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Någon får jättegärna skicka en uggla mig! Sambon har ont i huvudet och har gått och lagt sig. Hur går det med ert bröllop? =D För det var väl ni som skulle gifta er? Ja, det tror jag, om inte annat så ska vi det också Det går bra! Vi har lokal, klädsel, vigselförättare och snart kommer ringarna. Det börjar falla på plats, och det är väll tur det när det knappt är ett halvår kvar. Vi skickar ut inbjudningarna om två veckor, efter min 20-årsdag den 28e =) Åh, så mysigt!! =D Ja, jag hoppas det! Jag är så sjukt nervös bara, haha >< ![]() ![]()
14 jan, 2013 21:44 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Någon får jättegärna skicka en uggla mig! Sambon har ont i huvudet och har gått och lagt sig. Hur går det med ert bröllop? =D För det var väl ni som skulle gifta er? Ja, det tror jag, om inte annat så ska vi det också Det går bra! Vi har lokal, klädsel, vigselförättare och snart kommer ringarna. Det börjar falla på plats, och det är väll tur det när det knappt är ett halvår kvar. Vi skickar ut inbjudningarna om två veckor, efter min 20-årsdag den 28e =) Åh, så mysigt!! =D Ja, jag hoppas det! Jag är så sjukt nervös bara, haha >< Förstår det!! Jag är nästan bara nervös över balen nu i vår! XD =) - just like themarauder 14 jan, 2013 21:46 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Någon får jättegärna skicka en uggla mig! Sambon har ont i huvudet och har gått och lagt sig. Hur går det med ert bröllop? =D För det var väl ni som skulle gifta er? Ja, det tror jag, om inte annat så ska vi det också Det går bra! Vi har lokal, klädsel, vigselförättare och snart kommer ringarna. Det börjar falla på plats, och det är väll tur det när det knappt är ett halvår kvar. Vi skickar ut inbjudningarna om två veckor, efter min 20-årsdag den 28e =) Åh, så mysigt!! =D Ja, jag hoppas det! Jag är så sjukt nervös bara, haha >< Förstår det!! Jag är nästan bara nervös över balen nu i vår! XD Haha, kan jag tro! Har du hittat klänning än? Eler du kanske inte vill ha klänning? Har du hittat klädsel? xD ![]() ![]()
14 jan, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Fast det är nog värre att tvinga sig? :< Man ska egentligen inte ligga i sängen och tvinga sig att sova, utan hitta på annat som får din hjärna att bli trött och sånt *psykologiskt babbel* Men om du har lätt att somna, så kan du prova? Bara ikväll? Jag kan lova att ingenting händer! Får jag fråga om det är något i stilen tvångstankar som du har? Att du måste sova för att något händer, eller? Jag tror jag kan somna om jag faktiskt försöker, iallafall efter en kvart eller nåt... Det känns som att allt kommer gå åt helvete om jag lägger mig... Ingen aning om det är tvångstankar >.< Det låter lite som tvångstankar. Att du inte kan göra någonting för att du tror att någonting dåligt händer om du gör det. Det låter iaf inte bra :< 14 jan, 2013 21:47 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Någon får jättegärna skicka en uggla mig! Sambon har ont i huvudet och har gått och lagt sig. Hur går det med ert bröllop? =D För det var väl ni som skulle gifta er? Ja, det tror jag, om inte annat så ska vi det också Det går bra! Vi har lokal, klädsel, vigselförättare och snart kommer ringarna. Det börjar falla på plats, och det är väll tur det när det knappt är ett halvår kvar. Vi skickar ut inbjudningarna om två veckor, efter min 20-årsdag den 28e =) Åh, så mysigt!! =D Ja, jag hoppas det! Jag är så sjukt nervös bara, haha >< Förstår det!! Jag är nästan bara nervös över balen nu i vår! XD Haha, kan jag tro! Har du hittat klänning än? Eler du kanske inte vill ha klänning? Har du hittat klädsel? xD Jodå! =) Jag har hittat en klänning. Det blev inte den "snyggaste" utan den som satt bäst! Den är blå, axelbandslös men sitter väldigt smickrande över bysten. Och är väldigt fladdrig, med ett litet "släp" (haha, låter lite fjöntigt - men det är stilfullt jag lovar) och så har den lite extra tyg där fram som typ skymmer slitsen på klänningen... Nu är det bara hår och smink kvar =) =) - just like themarauder 14 jan, 2013 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen