@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Afturelding: Någon får jättegärna skicka en uggla mig! Sambon har ont i huvudet och har gått och lagt sig. Hur går det med ert bröllop? =D För det var väl ni som skulle gifta er? Ja, det tror jag, om inte annat så ska vi det också Det går bra! Vi har lokal, klädsel, vigselförättare och snart kommer ringarna. Det börjar falla på plats, och det är väll tur det när det knappt är ett halvår kvar. Vi skickar ut inbjudningarna om två veckor, efter min 20-årsdag den 28e =) ![]() ![]()
14 jan, 2013 21:33 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Kaiia Absolut! Fast... jag tvingar mig själv inte till att vara uppe. Det bara händer, liksom. Jag led av insomnia för två år sen, och sedan dess har jag inte behövt sova mycket (bara när jag använder allergimedicin...) Så ja. Jag tycker vi kör på det Jag behöver sova. Men jag intalar mig att jag inte behöver det. Det känns som att jag kommer må jättedåligt, och att det hända massor med dåliga saker om jag sover. Jag lovade Axel att vara i sängen ett inatt och JAG VILL INTE... Well, du kan ju ligga i sängen, men inte sova? Liksom, läs en bok eller skriv något eller titta på något (om det går)? ^^ Han säger att jag måste försöka sova, så det går inte >.< ![]() ![]()
14 jan, 2013 21:34 |
|
gustava
Elev |
wiiee, hello harry potter fans
-G 14 jan, 2013 21:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av gustava: Välkommen hit ^^wiiee, hello harry potter fans 14 jan, 2013 21:37 |
|
Tuggrus
Elev |
Någon som vet någon bra kapitelbok på engelska?
MUMS! 14 jan, 2013 21:37 |
|
gustava
Elev |
tackar! :3 -G 14 jan, 2013 21:38 |
|
Obliviate_
Elev |
14 jan, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
Fast det är nog värre att tvinga sig? :< Man ska egentligen inte ligga i sängen och tvinga sig att sova, utan hitta på annat som får din hjärna att bli trött och sånt *psykologiskt babbel* Men om du har lätt att somna, så kan du prova? Bara ikväll? Jag kan lova att ingenting händer! Får jag fråga om det är något i stilen tvångstankar som du har? Att du måste sova för att något händer, eller? 14 jan, 2013 21:38 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Men har redan läst de ju :cSkrivet av Tuggrus: Någon som vet någon bra kapitelbok på engelska? Harry potter MUMS! 14 jan, 2013 21:40 |
|
gustava
Elev |
heh, och nu ska jag sova
-G 14 jan, 2013 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen