@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skolan=
Enligt min åsikt 14 jan, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Tack, men håller inte riktigt med Då får du tänka att alla andra tycker du e fin! ♥ Tack för din omtanke, du är helt underbar! Men jag säger bara sannigen, det är ju fult att ljuga! Du är för gullig, jag är inte värd detta ♥ 14 jan, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
Shit kommer inte sluta gråta nu... Varför dog han... (Oroa er inte.) (Ingen jag direkt känner)
14 jan, 2013 21:09 |
|
leumas vän
Elev |
14 jan, 2013 21:09 |
|
Minidjuret
Elev |
14 jan, 2013 21:09 |
|
Afturelding
Elev |
14 jan, 2013 21:09 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Afturelding: Någon får jättegärna skicka en uggla mig! Sambon har ont i huvudet och har gått och lagt sig. Hur går det med ert bröllop? =D För det var väl ni som skulle gifta er? =) - just like themarauder 14 jan, 2013 21:28 |
|
Piggy
Elev |
Efter ett par timmar framför datorn ser det alltid ut så här:
![]() Så jag är alltid orolig att jag ska skriva något på fel ställe. x_x
14 jan, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Jag har blivit helt spelberonde av ett spel som heter Hay Day till mobilen! Jag laddade mobilen inatt så jag hade 100% till skolan, men när jag kom fram till skolan hade jag 58% kvar... När jag skulle med bussen hem hade jag 29... När jag hade en 45 minuter kvar på bussen hade jag... 0% kvar... Tror jag blivit beronde. Eller vad säger du luna99? Skojar du? xD Jag ville ju snacka med dig, lilla korv xD The tales of beedle the bard fick hålla mig sällskap istället 14 jan, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Kaiia Absolut! Fast... jag tvingar mig själv inte till att vara uppe. Det bara händer, liksom. Jag led av insomnia för två år sen, och sedan dess har jag inte behövt sova mycket (bara när jag använder allergimedicin...) Så ja. Jag tycker vi kör på det Jag behöver sova. Men jag intalar mig att jag inte behöver det. Det känns som att jag kommer må jättedåligt, och att det hända massor med dåliga saker om jag sover. Jag lovade Axel att vara i sängen ett inatt och JAG VILL INTE... Well, du kan ju ligga i sängen, men inte sova? Liksom, läs en bok eller skriv något eller titta på något (om det går)? ^^ 14 jan, 2013 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen