@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 jan, 2013 20:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av baramin: Vi har ett par skridskor i min familj och imorgon har både jag och min lillasyster det på idrotten, och vi går inte på samma skola så vi kan inte ha dem båda två. Mammas lösning: sjukanmäla mig. Jag klagar inte liksom haha. Vilken awesome mamma du har. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2013 20:59 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av JosefinFini: Det är mindre än ett dygn kvar tills MultiCon biljetterna släpps asdfghjkl!!! Jag är så pepp! c8 tänk om jag inte får biljett omg :o Alltså jag känner också så :o Har väntat på det här sen i somras och alltså jag kommer säkert vara helt deprimerad i femtiosju år eller nåt om jag inte skulle hinna :c Egoistiskt sådär cx ![]()
14 jan, 2013 20:59 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Tack, men håller inte riktigt med Då får du tänka att alla andra tycker du e fin! ♥ Tack för din omtanke, du är helt underbar! Men jag säger bara sannigen, det är ju fult att ljuga! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 20:59 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kaiia Absolut! Fast... jag tvingar mig själv inte till att vara uppe. Det bara händer, liksom. Jag led av insomnia för två år sen, och sedan dess har jag inte behövt sova mycket (bara när jag använder allergimedicin...) Så ja. Jag tycker vi kör på det Jag behöver sova. Men jag intalar mig att jag inte behöver det. Det känns som att jag kommer må jättedåligt, och att det hända massor med dåliga saker om jag sover. Jag lovade Axel att vara i sängen ett inatt och JAG VILL INTE... ![]() ![]()
14 jan, 2013 21:00 |
|
Obliviate_
Elev |
dillen99 addar inte folk jag inte känner där, men vi kan snacka ltie här om du vill :3
14 jan, 2013 21:00 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Obliviate_: dillen99 addar inte folk jag inte känner där, men vi kan snacka ltie här om du vill :3 Ja, det är helt okej, jagh förstår! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 21:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av dillen99: HAHA jag har aldrig rollat och har inte fantasi nog för det Skrivet av Obliviate_: dillen99 addar inte folk jag inte känner där, men vi kan snacka ltie här om du vill :3 Ja, det är helt okej, jagh förstår! 14 jan, 2013 21:03 |
|
Kaiia
Elev |
14 jan, 2013 21:04 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av dillen99: HAHA jag har aldrig rollat och har inte fantasi nog för det Skrivet av Obliviate_: dillen99 addar inte folk jag inte känner där, men vi kan snacka ltie här om du vill :3 Ja, det är helt okej, jagh förstår! Haha okej. Ska sova nu, har skola im så hörs im! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen