@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: vad så ni att spelet hette?dillen99 Jag har facebook men min farm är inte kopplad till facebook Kopplar aldrig appar till fb, de bara postar massa skumma saker utan att jag märker det. 14 jan, 2013 20:52 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: vad så ni att spelet hette? dillen99 Jag har facebook men min farm är inte kopplad till facebook Kopplar aldrig appar till fb, de bara postar massa skumma saker utan att jag märker det. Det heter: Hay Day Vadådå? Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara fin.
14 jan, 2013 20:53 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill vara fin. Du e fin. Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: jag kanske ska ladda ner det har hittills inte laddat ner nåt spel på min mobilSkrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: vad så ni att spelet hette? dillen99 Jag har facebook men min farm är inte kopplad till facebook Kopplar aldrig appar till fb, de bara postar massa skumma saker utan att jag märker det. Det heter: Hay Day Vadådå? 14 jan, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Tack, men håller inte riktigt med 14 jan, 2013 20:55 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: jag kanske ska ladda ner det har hittills inte laddat ner nåt spel på min mobil Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: vad så ni att spelet hette? dillen99 Jag har facebook men min farm är inte kopplad till facebook Kopplar aldrig appar till fb, de bara postar massa skumma saker utan att jag märker det. Det heter: Hay Day Vadådå? Okej ja gör det! Det är jätte roligt! Om du inte fattar vad det roliga är efter två-3 levlar så ha tålamod, det är facktiskt välldigt roligt (Och beroende framkallannde....) Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 20:56 |
|
Jackie
Elev |
Jag ska gå här i växjö
14 jan, 2013 20:56 |
|
t i l d a
Elev |
14 jan, 2013 20:56 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack, men håller inte riktigt med Då får du tänka att alla andra tycker du e fin! ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen