@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av dillen99: Skrivet av Obliviate_: 35 :3 jag har spelat ett tag Oj ja, jag är bar i 14 men jag laddade hem det i förrigår! Mjo Oj ja jag längtar! Vad heter din farm? Min heter 99ISA99A Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 20:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av dillen99: Sanneli tror jag den heter xDSkrivet av Obliviate_: Skrivet av dillen99: Skrivet av Obliviate_: 35 :3 jag har spelat ett tag Oj ja, jag är bar i 14 men jag laddade hem det i förrigår! Mjo Oj ja jag längtar! Vad heter din farm? Min heter 99ISA99A 14 jan, 2013 20:42 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av dillen99: Sanneli tror jag den heter xD Skrivet av Obliviate_: Skrivet av dillen99: Skrivet av Obliviate_: 35 :3 jag har spelat ett tag Oj ja, jag är bar i 14 men jag laddade hem det i förrigår! Mjo Oj ja jag längtar! Vad heter din farm? Min heter 99ISA99A Okej, om jag ser dig i tinigen så vet jag vem det är, det går ju inte at söka på farmer! Synd att vi inte är vänenr via facebook! (Om du har det!) För då kan vi se varandras! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 20:43 |
|
M4L13
Elev |
14 jan, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Vad hnadlar doctor who om egentligen?
14 jan, 2013 20:44 |
|
Obliviate_
Elev |
dillen99 Jag har facebook men min farm är inte kopplad till facebook
Kopplar aldrig appar till fb, de bara postar massa skumma saker utan att jag märker det. 14 jan, 2013 20:45 |
|
Borttagen
|
Sagan om ringen is tha best ♥ (ok efter hp men jaja)
14 jan, 2013 20:47 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Obliviate_: dillen99 Jag har facebook men min farm är inte kopplad till facebook Kopplar aldrig appar till fb, de bara postar massa skumma saker utan att jag märker det. Haha okej, vad synd! Men vi kanske kan bli kommpisar endå? Men du kanske inte får bli kompis med mig eftersom du inte känner mig men det vore kul endå! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 jan, 2013 20:47 |
|
Jackie
Elev |
SKA SE FIRST AID KIT I FEBRUARI!
14 jan, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jackie: Det ville jag men det var slutsålt :c Inte för att jag vet vart du ska gå, men jag skulle gå i Luleå XDSKA SE FIRST AID KIT I FEBRUARI! 14 jan, 2013 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen