Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10106 10107 10108 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Obliviate_:
dillen99 Men det spelet är kul

Spelar du oxå det! Ja det är det verkligen, vilken level är du på?
35 :3 jag har spelat ett tag

Oj ja, jag är bar i 14 men jag laddade hem det i förrigår! xD


Mjo Du får grejjer som tar längre tid sen. Du kommer kunna göra guld/silver/titan-tackor som tar 16/12/8 timmar. Sen finns det typ jordgubbar som tar 8 timmar att odla ;o

Oj ja jag längtar! Vad heter din farm?
Min heter 99ISA99A

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

14 jan, 2013 20:41

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av dillen99:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Obliviate_:
dillen99 Men det spelet är kul

Spelar du oxå det! Ja det är det verkligen, vilken level är du på?
35 :3 jag har spelat ett tag

Oj ja, jag är bar i 14 men jag laddade hem det i förrigår! xD


Mjo Du får grejjer som tar längre tid sen. Du kommer kunna göra guld/silver/titan-tackor som tar 16/12/8 timmar. Sen finns det typ jordgubbar som tar 8 timmar att odla ;o

Oj ja jag längtar! Vad heter din farm?
Min heter 99ISA99A
Sanneli tror jag den heter xD

14 jan, 2013 20:42

dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av Obliviate_:
dillen99 Men det spelet är kul

Spelar du oxå det! Ja det är det verkligen, vilken level är du på?
35 :3 jag har spelat ett tag

Oj ja, jag är bar i 14 men jag laddade hem det i förrigår! xD


Mjo Du får grejjer som tar längre tid sen. Du kommer kunna göra guld/silver/titan-tackor som tar 16/12/8 timmar. Sen finns det typ jordgubbar som tar 8 timmar att odla ;o

Oj ja jag längtar! Vad heter din farm?
Min heter 99ISA99A
Sanneli tror jag den heter xD

Okej, om jag ser dig i tinigen så vet jag vem det är, det går ju inte at söka på farmer! Synd att vi inte är vänenr via facebook! (Om du har det!) För då kan vi se varandras!

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

14 jan, 2013 20:43

M4L13
Elev

Avatar


okay nighty night guys c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

14 jan, 2013 20:43

Borttagen

Avatar


Vad hnadlar doctor who om egentligen?

14 jan, 2013 20:44

Obliviate_
Elev

Avatar


dillen99 Jag har facebook men min farm är inte kopplad till facebook

Kopplar aldrig appar till fb, de bara postar massa skumma saker utan att jag märker det.

14 jan, 2013 20:45

Borttagen

Avatar


Sagan om ringen is tha best ♥ (ok efter hp men jaja)

14 jan, 2013 20:47

dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
dillen99 Jag har facebook men min farm är inte kopplad till facebook

Kopplar aldrig appar till fb, de bara postar massa skumma saker utan att jag märker det.

Haha okej, vad synd! Men vi kanske kan bli kommpisar endå? Men du kanske inte får bli kompis med mig eftersom du inte känner mig men det vore kul endå!

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

14 jan, 2013 20:47

Jackie
Elev

Avatar


SKA SE FIRST AID KIT I FEBRUARI!

14 jan, 2013 20:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jackie:
SKA SE FIRST AID KIT I FEBRUARI!
Det ville jag men det var slutsålt :c Inte för att jag vet vart du ska gå, men jag skulle gå i Luleå XD

14 jan, 2013 20:49

1 2 3 ... 10106 10107 10108 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.