Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10104 10105 10106 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kaiia
Absolut!
Fast... jag tvingar mig själv inte till att vara uppe. Det bara händer, liksom. Jag led av insomnia för två år sen, och sedan dess har jag inte behövt sova mycket (bara när jag använder allergimedicin...)

Så ja. Jag tycker vi kör på det

14 jan, 2013 20:20

Pixie
Elev

Avatar


det är idrott imorgon.
uh <//3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 jan, 2013 20:21

dillen99
Elev

Avatar


Jag har blivit helt spelberonde av ett spel som heter Hay Day till mobilen! Jag laddade mobilen inatt så jag hade 100% till skolan, men när jag kom fram till skolan hade jag 58% kvar... När jag skulle med bussen hem hade jag 29... När jag hade en 45 minuter kvar på bussen hade jag... 0% kvar... Tror jag blivit beronde. Eller vad säger du luna99?

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

14 jan, 2013 20:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
det är idrott imorgon.
uh <//3

det är slöjd imorgon efter det - fyke.

HATAR TISDAGAR <//3

14 jan, 2013 20:23

Pixie
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
det är idrott imorgon.
uh <//3

det är slöjd imorgon efter det - fyke.

HATAR TISDAGAR <//3

jag har iallafall en sak att se fram emot
- att köpa multicon biljetter
veckans höjdpunkt, typ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 jan, 2013 20:24

Obliviate_
Elev

Avatar


dillen99 Men det spelet är kul

14 jan, 2013 20:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
det är idrott imorgon.
uh <//3

det är slöjd imorgon efter det - fyke.

HATAR TISDAGAR <//3

jag har iallafall en sak att se fram emot
- att köpa multicon biljetter
veckans höjdpunkt, typ

åh. du snålar mig

JAG BOR I FUCKINGJÄVLAFINLAND åh hatar det här stället.

14 jan, 2013 20:26

dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
dillen99 Men det spelet är kul

Spelar du oxå det! Ja det är det verkligen, vilken level är du på?

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

14 jan, 2013 20:26

Tuggrus
Elev

Avatar


"I'm faded, I'm broken inside, I've wasted the love of my life"

Med det säger jag godkväll, dunno hur mycket mer jag kommer vara inne på mugglis i kväll

MUMS!

14 jan, 2013 20:27

baramin
Elev

Avatar


Vi har ett par skridskor i min familj och imorgon har både jag och min lillasyster det på idrotten, och vi går inte på samma skola så vi kan inte ha dem båda två. Mammas lösning: sjukanmäla mig. Jag klagar inte liksom haha.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

14 jan, 2013 20:27

1 2 3 ... 10104 10105 10106 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.