@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Kaiia De flesta behöver ju sova typ 8 timmar per natt ? :o så det är rätt normalt
14 jan, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Axel sa förut idag att jag har "sov-orexia" >.< Sov-orexia? xD Han hittade nog på det ordet xD Men asså... Att jag tvingar mig själv till att låta bli att sova... Och jag mår dåligt när folk säger att jag sover för mycket... Han sa att jag var tvungen att ligga i sängen klockan ett inatt, och då började jag gråta >.< Det känns som att imorgon kommer vara hemsk, eftersom jag kommer ha fått i mig för mycket sömn... Då lider jag av samma sak. Och jag tycker att sov-orexia låter coolt 14 jan, 2013 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min klasskompis ska låna mig 50 Shades of Grey imorgon Jag fick den i födelsedagspresent, haha. Fast tyvärr var den väldigt dåligt skriven Det är ju egentligen en Twilight-sex-fanfiction? Så inte undra att den var dåligt skriven... Jag hatar att go with the flow och sånt men här hade jag ett tillfälle då jag fick låna boken istället för att slösa bort massa onödiga pengar (då de verkar vara rätt så dyra :s) och på sånt sätt får jag se vad jag tycker om den ^-^ Ja juste, hon hade väl blivit inspirerad av Twilight... bara det säger väl allt? ^^ Haha nej men samma här! Skulle aldrig köpa den själv. Så kul när jag åkte tåg från Göteborg så satt en äldre affärsman mittemot mig och så tar han plötsligt upp boken och börjar läsa xD Sjukt att Emma Watson eventuellt ska spela Ana. 14 jan, 2013 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min klasskompis ska låna mig 50 Shades of Grey imorgon Jag fick den i födelsedagspresent, haha. Fast tyvärr var den väldigt dåligt skriven Det är ju egentligen en Twilight-sex-fanfiction? Så inte undra att den var dåligt skriven... Jag hatar att go with the flow och sånt men här hade jag ett tillfälle då jag fick låna boken istället för att slösa bort massa onödiga pengar (då de verkar vara rätt så dyra :s) och på sånt sätt får jag se vad jag tycker om den ^-^ Ja juste, hon hade väl blivit inspirerad av Twilight... bara det säger väl allt? ^^ Haha nej men samma här! Skulle aldrig köpa den själv. Så kul när jag åkte tåg från Göteborg så satt en äldre affärsman mittemot mig och så tar han plötsligt upp boken och börjar läsa xD Sjukt att Emma Watson eventuellt ska spela Ana. Precis Det är jätteroligt, eller hur man ska uttrycka det, att se folk läsa den. När jag var i England i december och skulle flyga hem, så satt det en äldre dam på flygplatsen som läste den Jag vet! Fast jag tycker inte ens om tanken att de kanske gör en film av det (eller är det säkert att de gör det?) 14 jan, 2013 20:00 |
|
Borttagen
|
jag var nära att slå ihjäl spagetti idag istället för att välkomna henne tillbaka till skolan. men något hindrade mig.
DET VAR SNAPE 14 jan, 2013 20:07 |
|
Jackie
Elev |
Jag rotar igenom min syrras garderob och hittar nya awesome kläder! JAG ÄLSKAR ATT VARA TJEJ!
14 jan, 2013 20:16 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Kaiia De flesta behöver ju sova typ 8 timmar per natt ? :o så det är rätt normalt Jag sover mycket mindre än så.... Det mesta jag sovit på flera dagar är sju timmar... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Axel sa förut idag att jag har "sov-orexia" >.< Sov-orexia? xD Han hittade nog på det ordet xD Men asså... Att jag tvingar mig själv till att låta bli att sova... Och jag mår dåligt när folk säger att jag sover för mycket... Han sa att jag var tvungen att ligga i sängen klockan ett inatt, och då började jag gråta >.< Det känns som att imorgon kommer vara hemsk, eftersom jag kommer ha fått i mig för mycket sömn... Då lider jag av samma sak. Och jag tycker att sov-orexia låter coolt Så vi gör det till en riktig grej då? Det finns dom som lider av anorexia, och så kommer vi xD ![]() ![]()
14 jan, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Great. Jag har tydligen ärvt mammas öron (kan man säga så? haha) och nu har jag allt oftare haft känslan av att mina trumhinnor vibrerar när jag hör en viss låg ton ._.
14 jan, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
http://www.youtube.com/watch?v=NLSCXRnjMGk
CUPPIE CAKEI WHIT VENUS♥ 14 jan, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Jag har varit duktig och börjat göra läxan i relativt god tid
14 jan, 2013 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen