Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10103 10104 10105 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Kaiia De flesta behöver ju sova typ 8 timmar per natt ? :o så det är rätt normalt

14 jan, 2013 19:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kaiia:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaiia:
Axel sa förut idag att jag har "sov-orexia" >.<


Sov-orexia? xD


Han hittade nog på det ordet xD

Men asså... Att jag tvingar mig själv till att låta bli att sova... Och jag mår dåligt när folk säger att jag sover för mycket... Han sa att jag var tvungen att ligga i sängen klockan ett inatt, och då började jag gråta >.<
Det känns som att imorgon kommer vara hemsk, eftersom jag kommer ha fått i mig för mycket sömn...


Då lider jag av samma sak.

Och jag tycker att sov-orexia låter coolt

14 jan, 2013 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min klasskompis ska låna mig 50 Shades of Grey imorgon (vi fick läsa den på engelskan om vi ville men jag valde Breakfast on Pluto istället)


Jag fick den i födelsedagspresent, haha. Fast tyvärr var den väldigt dåligt skriven


Det är ju egentligen en Twilight-sex-fanfiction? Så inte undra att den var dåligt skriven...

Jag hatar att go with the flow och sånt men här hade jag ett tillfälle då jag fick låna boken istället för att slösa bort massa onödiga pengar (då de verkar vara rätt så dyra :s) och på sånt sätt får jag se vad jag tycker om den ^-^



Ja juste, hon hade väl blivit inspirerad av Twilight... bara det säger väl allt? ^^

Haha nej men samma här! Skulle aldrig köpa den själv.
Så kul när jag åkte tåg från Göteborg så satt en äldre affärsman mittemot mig och så tar han plötsligt upp boken och börjar läsa xD

Sjukt att Emma Watson eventuellt ska spela Ana.

14 jan, 2013 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min klasskompis ska låna mig 50 Shades of Grey imorgon (vi fick läsa den på engelskan om vi ville men jag valde Breakfast on Pluto istället)


Jag fick den i födelsedagspresent, haha. Fast tyvärr var den väldigt dåligt skriven


Det är ju egentligen en Twilight-sex-fanfiction? Så inte undra att den var dåligt skriven...

Jag hatar att go with the flow och sånt men här hade jag ett tillfälle då jag fick låna boken istället för att slösa bort massa onödiga pengar (då de verkar vara rätt så dyra :s) och på sånt sätt får jag se vad jag tycker om den ^-^



Ja juste, hon hade väl blivit inspirerad av Twilight... bara det säger väl allt? ^^

Haha nej men samma här! Skulle aldrig köpa den själv.
Så kul när jag åkte tåg från Göteborg så satt en äldre affärsman mittemot mig och så tar han plötsligt upp boken och börjar läsa xD

Sjukt att Emma Watson eventuellt ska spela Ana.


Precis

Det är jätteroligt, eller hur man ska uttrycka det, att se folk läsa den. När jag var i England i december och skulle flyga hem, så satt det en äldre dam på flygplatsen som läste den

Jag vet! Fast jag tycker inte ens om tanken att de kanske gör en film av det (eller är det säkert att de gör det?)

14 jan, 2013 20:00

Borttagen

Avatar

+1


jag var nära att slå ihjäl spagetti idag istället för att välkomna henne tillbaka till skolan. men något hindrade mig.

DET VAR SNAPE

14 jan, 2013 20:07

Jackie
Elev

Avatar


Jag rotar igenom min syrras garderob och hittar nya awesome kläder! JAG ÄLSKAR ATT VARA TJEJ!

14 jan, 2013 20:16

Kaiia
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Kaiia De flesta behöver ju sova typ 8 timmar per natt ? :o så det är rätt normalt


Jag sover mycket mindre än så.... Det mesta jag sovit på flera dagar är sju timmar...

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaiia:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kaiia:
Axel sa förut idag att jag har "sov-orexia" >.<


Sov-orexia? xD


Han hittade nog på det ordet xD

Men asså... Att jag tvingar mig själv till att låta bli att sova... Och jag mår dåligt när folk säger att jag sover för mycket... Han sa att jag var tvungen att ligga i sängen klockan ett inatt, och då började jag gråta >.<
Det känns som att imorgon kommer vara hemsk, eftersom jag kommer ha fått i mig för mycket sömn...


Då lider jag av samma sak.

Och jag tycker att sov-orexia låter coolt


Så vi gör det till en riktig grej då? Det finns dom som lider av anorexia, och så kommer vi xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2F20gfo11.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fzji3hg.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F30uxwmf.png

14 jan, 2013 20:17

Borttagen

Avatar


Great. Jag har tydligen ärvt mammas öron (kan man säga så? haha) och nu har jag allt oftare haft känslan av att mina trumhinnor vibrerar när jag hör en viss låg ton ._.

14 jan, 2013 20:18

Borttagen

Avatar


14 jan, 2013 20:19

Borttagen

Avatar


Jag har varit duktig och börjat göra läxan i relativt god tid

14 jan, 2013 20:19

1 2 3 ... 10103 10104 10105 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.