@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar kakor med russin och blåbär
MUMMS!!! 14 jan, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
14 jan, 2013 19:05 |
|
themarauder
Lärare |
14 jan, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
jag nös och slog huvudet i datorn xD 14 jan, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Japp nu ska pappa också börja åka längdskidor. Han åker ju slalom men nu längdskidor. Jag håller mig till snowboard
14 jan, 2013 19:07 |
|
Celebikai
Elev |
14 jan, 2013 19:08 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag nös och slog huvudet i datorn xD Hahhaa, åh förlåt! =D men det låter så roligt! =) - just like themarauder 14 jan, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Jag har sån där stor dilemma typ...
Vill helst läsa ut den boken jag läser nu och sen får jag två böcker som jag ska läsa men jag har sån STOR lust att läsa Halvblodsprinsen! 14 jan, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Hon var jättebra! 14 jan, 2013 19:10 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Axel sa förut idag att jag har "sov-orexia" >.< Sov-orexia? xD Han hittade nog på det ordet xD Men asså... Att jag tvingar mig själv till att låta bli att sova... Och jag mår dåligt när folk säger att jag sover för mycket... Han sa att jag var tvungen att ligga i sängen klockan ett inatt, och då började jag gråta >.< Det känns som att imorgon kommer vara hemsk, eftersom jag kommer ha fått i mig för mycket sömn... ![]() ![]()
14 jan, 2013 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen