@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Alltså jag hade tänkt börja kolla på Doctor Who, men måste jag kolla från säsong 1? Vilken säsong är bäst? Alltså, mitt tips är att kolla från säsong 1 -> uppåt, för jag tycker säsong 2 och 5 är bäst, och alla hör liksom ihop, speciellt 1-4. Sen finns det ju äldre doctor who, men dom är ganska sega..
14 jan, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
Jag har en spricka i läppten
14 jan, 2013 18:59 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av The Noble Lion: ALLTID säsong ett. alltid. man förstår allting mycket lättare om man ser från början, det har jag egna erfarenheter från då jag har brutit mot den regeln mweheh Alltså jag hade tänkt börja kolla på Doctor Who, men måste jag kolla från säsong 1? Vilken säsong är bäst? 14 jan, 2013 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: läppen menar du?Jag har en spricka i läppten 14 jan, 2013 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: läppen menar du? Jag har en spricka i läppten Oj, ja det mennade jag xD 14 jan, 2013 19:01 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av The Noble Lion: Alltså jag hade tänkt börja kolla på Doctor Who, men måste jag kolla från säsong 1? Vilken säsong är bäst? Alltså, mitt tips är att kolla från säsong 1 -> uppåt, för jag tycker säsong 2 och 5 är bäst, och alla hör liksom ihop, speciellt 1-4. Sen finns det ju äldre doctor who, men dom är ganska sega.. Skrivet av scarhead: Skrivet av The Noble Lion: ALLTID säsong ett. alltid. man förstår allting mycket lättare om man ser från början, det har jag egna erfarenheter från då jag har brutit mot den regeln mweheh Alltså jag hade tänkt börja kolla på Doctor Who, men måste jag kolla från säsong 1? Vilken säsong är bäst? Hahahaha okej då! Bara det att jag redan sett första avsnittet och tyckte det var lite segt...
14 jan, 2013 19:02 |
|
Pixie
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=29060
god kan ni inte bara skriva en kommentar or something jag har liksom jag vet inte
14 jan, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
AJ!
14 jan, 2013 19:03 |
|
themarauder
Lärare |
14 jan, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
14 jan, 2013 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen