Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, OzzyStar2 och LillaBelle
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, OzzyStar2 och LillaBelle
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
28 feb, 2015 21:31 |
|
LillaBelle
Elev |
28 feb, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
~Elias~
Jag virvlar upp snö ur tomma intet och skjuter den mot den lilla flickan 28 feb, 2015 21:39 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
28 feb, 2015 21:42 |
|
LillaBelle
Elev |
-Alice -
Jag är inte farlig jag är en flicka som vill prata med dig inget annat ropar jag genom snöyran och seter en svart sköld framför mig och går framåt och lägger min hand på hans arm.
28 feb, 2015 21:49 |
|
Borttagen
|
~Elias~
Jag rycker bort min arm från flickan 28 feb, 2015 21:53 |
|
LillaBelle
Elev |
-Alice -
Var inte rädd jag är snäll sa jag och log med munnen öppen och jag visade mina tänder utan att veta om det
28 feb, 2015 21:57 |
|
Borttagen
|
~Elias~
Jag backade några steg när jag såg flickans huggtänder, innan jag snabbt skapade ett par skridskoskenor av is på mina skor och började åka iväg på dem. Jag höll ut händerna framför mig och skapade en isbana som jag kunde åka på. 1 mar, 2015 19:34 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
1 mar, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
~Elias~
Jag tvärvänder och ser rakt in i drakryttarinnans ögon. "Vad är det?" 1 mar, 2015 20:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Hanna Alice Lilly Potter, OzzyStar2 och LillaBelle
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen