the witches
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the witches
|
Borttagen
|
(läs de två senaste du skrev Peter)
" Jag är alltid ledsen " sa Peter
Tilde hörde en av sina favorit låtar
18 feb, 2014 13:35
|
|
Borttagen
|
( oj)
" var inte det, sa Rose
18 feb, 2014 13:38
|
|
Borttagen
|
" Jag har försökt att inte vara det " sa Peter
18 feb, 2014 16:18
|
|
Borttagen
|
" Kan det här få dig att må bättre?, sa Rose
Hon letade efter hans mun och kysste honom utanpå bandaget.
18 feb, 2014 16:24
|
|
Borttagen
|
Peter log innanför bandaget
" Ja det hjälpte " sa Peter han började bli utråkad
" Jag är trött på mumie leken " sa Peter
18 feb, 2014 16:56
|
|
Borttagen
|
" Jag vet..men om du ligger still en dag till, så är du nog bättre sen, sa Rose
18 feb, 2014 17:08
|
|
Borttagen
|
" Jippi ligga stil " sa Peter
18 feb, 2014 17:08
|
|
Borttagen
|
" Det kanske finns nån växt som kan läka dig, sa Rose
18 feb, 2014 17:09
|
|
Borttagen
|
" Jag hoppas det " sa Peter
18 feb, 2014 17:10
|
|
Borttagen
|
" Hm..paletiuno kanske kan hjälpa, sa Rose
18 feb, 2014 17:15
|
Du får inte svara på den här tråden.