De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
" Jag kollar på stjärnorna " sa Evelina
10 feb, 2014 20:43
|
|
Borttagen
|
" Kolla dig i spegeln, för du är den vackraste stjärnan, sa Tod
10 feb, 2014 20:45
|
|
Borttagen
|
Evelina log men kunde inte riktigt slita blicken från sjärnorna
10 feb, 2014 20:46
|
|
Borttagen
|
Tod reste sig upp från sängen.
" Vill du ta en liten tur med mig?, frågade Tod.
10 feb, 2014 20:47
|
|
Borttagen
|
10 feb, 2014 20:48
|
|
Borttagen
|
10 feb, 2014 21:11
|
|
Borttagen
|
" gärna men är lite höjdrädd " sa Evelina
10 feb, 2014 21:12
|
|
Borttagen
|
" om du håller ordentligt i min rygg så går det nog bra, sa Tod
10 feb, 2014 21:22
|
|
Borttagen
|
Evelina log och såg på Tod
10 feb, 2014 21:25
|
|
Borttagen
|
Tod reste sig upp. Han morrade till och plötsligt var han en stor,röd drake.
10 feb, 2014 21:38
|
Du får inte svara på den här tråden.