Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av LauraTree: Noctum, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Kankse ;; ![]()
3 sep, 2012 17:39 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: JJJAAAAA!!! Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_O Noctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Miss_Green och Ollis100 Kan vi inte ses allihopa? 3 sep, 2012 17:46 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av LauraTree: visst Skrivet av Borttagen: JJJAAAAA!!! Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_O Noctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Miss_Green och Ollis100 Kan vi inte ses allihopa? ;; ![]()
3 sep, 2012 17:47 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: JJJAAAAA!!! Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_O Noctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Miss_Green och Ollis100 Kan vi inte ses allihopa? Omfg! Gud vad kul :'D hej 3 sep, 2012 17:47 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Ollis100: Ja! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: JJJAAAAA!!! Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_O Noctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Miss_Green och Ollis100 Kan vi inte ses allihopa? Omfg! Gud vad kul :'D 3 sep, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: oo YaH Skrivet av Ollis100: Ja! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: JJJAAAAA!!! Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_O Noctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Miss_Green och Ollis100 Kan vi inte ses allihopa? Omfg! Gud vad kul :'D 3 sep, 2012 17:49 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: oo YaH Skrivet av Ollis100: Ja! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: JJJAAAAA!!! Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_O Noctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Miss_Green och Ollis100 Kan vi inte ses allihopa? Omfg! Gud vad kul :'D Ska träffa Miss_Green vid 15:30 ungefär, går det bra för er då? :3 hej 3 sep, 2012 17:50 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Ollis100: Ja, det går jättebra Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: oo YaH Skrivet av Ollis100: Ja! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: JJJAAAAA!!! Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_O Noctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Miss_Green och Ollis100 Kan vi inte ses allihopa? Omfg! Gud vad kul :'D Ska träffa Miss_Green vid 15:30 ungefär, går det bra för er då? :3 3 sep, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Ah ^^ Men om du (Lauratree) vill träffas innan så kommer vi vara där innan ^^ Alltså vi går ju på första passet också Skrivet av Ollis100: Ja, det går jättebra Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: oo YaH Skrivet av Ollis100: Ja! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: JJJAAAAA!!! Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_O Noctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Miss_Green och Ollis100 Kan vi inte ses allihopa? Omfg! Gud vad kul :'D Ska träffa Miss_Green vid 15:30 ungefär, går det bra för er då? :3 3 sep, 2012 17:55 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, vad kul, jag kan nog komma vid tre (det är väl då pass 1 slutar...?) Skrivet av LauraTree: Ah ^^ Men om du (Lauratree) vill träffas innan så Skrivet av Ollis100: Ja, det går jättebra Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: oo YaH Skrivet av Ollis100: Ja! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: JJJAAAAA!!! Skrivet av LauraTree: JAAAAG OCH M00NSTER!!! O_O Noctm, haha vad är det? Till alla ni som ska på första passet: jag har inte möjlighet att komma på själva passet men kan däremot komma runt halv tre/tre dvs när passet slutar. Nån somkan och har lust att hitta på nåt då, kanske bara typ ta en fika eller nåt? Jag vill så gärna träffa er alla!! Miss_Green och Ollis100 Kan vi inte ses allihopa? Omfg! Gud vad kul :'D Ska träffa Miss_Green vid 15:30 ungefär, går det bra för er då? :3 kommer vi vara där innan ^^ Alltså vi går ju på första passet också 3 sep, 2012 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen