GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
9 aug, 2012 13:19 |
|
Ginny00
Elev |
Jag skrev det, tog bort det för att jag fick för mig att det inte var det, skrev det igen, och sedan hade du skrivit det. Haha jag är så bra 9 aug, 2012 13:20 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag skrev det, tog bort det för att jag fick för mig att det inte var det, skrev det igen, och sedan hade du skrivit det. Haha jag är så bra Då har jag skrivit 1000¾ och du 1000¼, bara för att känna mig rättvis här! *delar med sig av inlägg 1000 och känner sig väldigt rättvis även fast jag säkert inte är det x)* ~MY TUMBLR~ 9 aug, 2012 13:22 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Jag skrev det, tog bort det för att jag fick för mig att det inte var det, skrev det igen, och sedan hade du skrivit det. Haha jag är så bra Då har jag skrivit 1000¾ och du 1000¼, bara för att känna mig rättvis här! *delar med sig av inlägg 1000 och känner sig väldigt rättvis även fast jag säkert inte är det x)* ..Eh, okej. xD 9 aug, 2012 13:22 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Jag skrev det, tog bort det för att jag fick för mig att det inte var det, skrev det igen, och sedan hade du skrivit det. Haha jag är så bra Då har jag skrivit 1000¾ och du 1000¼, bara för att känna mig rättvis här! *delar med sig av inlägg 1000 och känner sig väldigt rättvis även fast jag säkert inte är det x)* ..Eh, okej. xD Jag vet, jag kan vara lite väldigt skum ~MY TUMBLR~ 9 aug, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Skriv länk grejen till hur man gör sådana där "Love Between The Houses" på framsidan
Om du vill, alltså 9 aug, 2012 14:11 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Nu vet jag vilka tider jag ska på pottermässan Jag ska gå på lördagen från 12-15.. c: JAG MED!!! Uh yeah ;; ![]()
9 aug, 2012 15:54 |
|
Hp Luna
Elev |
9 aug, 2012 16:20 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Har sjukt on i min RUUUUUUUUUMPAAA!!! <//3 Fast den är ju vältränad nu så who cares? Aj Hahaha, vad bra då
9 aug, 2012 17:04 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Hp Luna: Har sjukt on i min RUUUUUUUUUMPAAA!!! <//3 Fast den är ju vältränad nu så who cares? Aj Hahaha, vad bra då Haha jooooo 7 timmars träning om dagen gör så... Sjuuuuuukt mycket träningsverk... Min tumblr
9 aug, 2012 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen