The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
Jag har beställt demigod diaries nu! :'D
14 aug, 2012 12:50 |
|
Jessica Tonks
Elev |
14 aug, 2012 14:24 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag har ritat en Percabeth-bild
![]() Den blev inte så bra Skrivet av Elin@: YAAY! Jag har beställt demigod diaries nu! :'D OMG Vad fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! ♥ Har du ritat allting alldeles själv?! Ansiktet och allt?! ![]()
14 aug, 2012 17:58 |
|
Elin@
Elev |
14 aug, 2012 18:01 |
|
Ginny!!!!
Elev |
14 aug, 2012 18:04 |
|
Elin@
Elev |
Ginny!!!!:
Varsågod. Det är typ en sida där man ändrar hår, kläder (ansiktet/ögon på vissa typ tror jag?) och så. c: 14 aug, 2012 18:11 |
|
Ginny!!!!
Elev |
^^Okay XD De enda teckningsprogrammen jag använt på datorer är Paint och någon annan som var lik Paint...
Men det är OT... Något nytt från rapportörerna? Jag, som rapportör, har bara en sak att säga (vilket redan är sagt ganska mycket :3); Demigod Diares är ute... Min dator är för tillfället väldigt seg, och jag kan inte kolla Ricks blogg efter uppdateringar... ![]()
14 aug, 2012 18:15 |
|
Elin@
Elev |
Det enda nya på Ricks blogg och twitter är att demigod diaries är ute!
14 aug, 2012 18:38 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Hörrni här är min ritade bild på Annabeth xD Fast ansiktet är för stort och långt så jag ska nog rita en ny.
![]() Wow den är verkligen dålig
14 aug, 2012 19:25 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Nej den var jättefin!!!!!!!!!! Hörrni här är min ritade bild på Annabeth xD Fast ansiktet är för stort och långt så jag ska nog rita en ny. ![]() Wow den är verkligen dålig ![]()
14 aug, 2012 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen