Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 100 101 102 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Den är jättejättejättebra
Jag kan inte fatta att den snart är slut. Den FÅR inte ta slut.
Skulle du inte kunna skriva en fortsättning eller en ny ff
Du skriver SÅ BRA!!!!!!!!!

4 nov, 2012 20:49

MissLollo
Elev

Avatar


Så istället för ett kapitel fick jag tre stycken! Vilken dag!! (Visste inte att kap 14-15 fanns eftersom de itne finns på första sidan ) Men vad kan jag säga? Du skriver jättebra med inlevelse, flyt och beskrivningar. Det är lätt att hänga med också.
Så du är jätteduktig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

4 nov, 2012 20:59

Borttagen

Avatar


Tack så jättemycket hörrni! Ska verkligen försöka vara duktig nu så ni inte får sista kapitlet alltför sent.
Sorry att jag har glömt att uppdatera på förstasidan, det är gjort nu iaf XD

4 nov, 2012 21:38

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tack så jättemycket hörrni! Ska verkligen försöka vara duktig nu så ni inte får sista kapitlet alltför sent.
Sorry att jag har glömt att uppdatera på förstasidan, det är gjort nu iaf XD
Ta så mycket tid på dig som behövs för att göra kapitlet lååångt!!

4 nov, 2012 21:44

viktor
Elev

Avatar


OMG EIRA det är:
Såååååååååååååååå SUPERMEGADUPERBÄSTBÄTTREINGETKANSLÅDENNAAWSOMEFF:ensomärsåjävlabästochöverträffarallt hoppas det räckte för att förklara hur Bäst den här ff:en är egentligen XD ( om jag Inte har uttryckt mig bra nog, får du säga detXD)

5 nov, 2012 09:14

Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 5 kl. 14:15
Antal ändringar: 1

potter_fan
Elev

Avatar


SLUTA NU EIRA!!!!! VARJE KAPITEL SOM JAG HAR LÄST HAR JU VARIT ALLDELES UNDERBART OCH JAG HAR HELA TIDEN DÖTT AV LÄNGTAN EFTER MER!!! DET BORDE VARA FÖRBJUDET ATT SKRIVA SÅ BRA SOM DU GÖR!!! x3 ♥

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

5 nov, 2012 09:37

MissFniss
Elev

Avatar


ASSÅ OMG, DU SKRIVER SÅ BRA ATT DET FINNS INTE!!! ♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

5 nov, 2012 12:37

Ginny4ever
Elev

Avatar


OMR OMR OMR OMR OMR OMR OMR OMR OMR OMR OMR OMR!!!! SÅ BRAAA!!!!!!!

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&amp;page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg

5 nov, 2012 13:47

Miss Luna Lovegood
Elev

Avatar


Gud!!! Du borde verkligen bli författare! Den här "novellen" får mig att vilja begå självmord! Vart får du allt ifrån?

5 nov, 2012 14:01

Borttagen

Avatar


Så himla bra att man knappt fattar att det är sant♥ Svårt att beskriva, men jag älskar den!

5 nov, 2012 15:06

1 2 3 ... 100 101 102 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.