PRATA I GIFS
Forum > Off Topic > PRATA I GIFS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HP_Maja
Elev |
31 dec, 2013 21:22 |
|
DarkBells
Elev |
1 jan, 2014 20:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
för att få in en gif??? om du högerklickar på en bild du vill ha så kommer ett alternativ som e typ "kopiera bildkodadress" eller något sånt, tryck på den, och sen här i mugglis ska du tycka på knappen bild ----> och sedan kopiera in bildkoden där så det kommer bli förlåt om de int va de du menade xddd DarkBells ![]() speech! 2 jan, 2014 08:48 |
|
DarkBells
Elev |
2 jan, 2014 10:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
2 jan, 2014 12:04 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: för att få in en gif??? om du högerklickar på en bild du vill ha så kommer ett alternativ som e typ "kopiera bildkodadress" eller något sånt, tryck på den, och sen här i mugglis ska du tycka på knappen bild ----> och sedan kopiera in bildkoden där så det kommer bli förlåt om de int va de du menade xddd DarkBells Jag menade om man har en bild ska man skriva [ img ] [/ img ] vad ska man skriva med en gif? Kanske är lite korkad ni då men.. The marauder's map 2 jan, 2014 12:20 |
|
DarkBells
Elev |
2 jan, 2014 13:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
2 jan, 2014 13:42 |
|
DarkBells
Elev |
2 jan, 2014 14:23 |
|
HP_Maja
Elev |
2 jan, 2014 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen