Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hifi
Elev |
13 apr, 2011 19:02 |
|
Ron
Elev |
Jarå, kommer imorgon!
Har haft en hemsk dag idag, hoppas ni förstår ♥ We're all wizards, even Ron. 13 apr, 2011 21:32 |
|
Moldemort
Elev |
Vi förstår!
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 14 apr, 2011 07:09 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Vi förstår♥
♥ 14 apr, 2011 16:44 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av .:HermioneGranger:.: Vi förstår♥ Ja då, alla har dåliga dagar. Vissa fler än andra...(Jag inräknad i otursdagarna) Meeeeeeeen, det är väl idag som det kommer MEEEEEER?
Tumblr.
14 apr, 2011 16:59 |
|
hermione_33
Elev |
Jaa, vi får hoppas det!!
"Can you dance like a Hippogriff?" 14 apr, 2011 20:23 |
|
Luna 1
Elev |
14 apr, 2011 20:24 |
|
Moldemort
Elev |
Jaaa, meeer nu Ron!!!!
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 14 apr, 2011 20:34 |
|
Ron
Elev |
Hann inte skriva, förlåt.. Är på väg till stugan nu, kommer inte kunna skriva på ungefär 5 dagar tyvärr.. Men håll ut, skriver mycket när jag kommer hem!
We're all wizards, even Ron. 15 apr, 2011 10:14 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Ron: Hann inte skriva, förlåt.. Är på väg till stugan nu, kommer inte kunna skriva på ungefär 5 dagar tyvärr.. Men håll ut, skriver mycket när jag kommer hem! Min kompis Elise ska också till sin stuga...
Tumblr.
15 apr, 2011 14:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen