Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Johnte: Ginny.:.Weasley: Skrivet av Johnte: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Fågel-Fenix: Min harry potter popupp bok och hungerspelen böckerna! :'''''''''''''''''''''''D Är såå f**king gla!! :'''D Åh vad kul!!! Avundsjuk 100 sidan i tråden! Den något inaktiva trådstartaren gratulerar alla medlemmar i tråden till 100'e inlägget Grattis! Winter is coming... 11 mar, 2012 15:42 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av James S Potter: Jag hänger inte alls med! Jag har inte varit inloggad på mugglis på en och en halv dag, och det har kommit upp 4 nya sidor! En gång hade jag inte varit inne på 2 timmar och det hade ökats med ungefär 6 sidor. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 11 mar, 2012 17:28 |
|
JosefinFini
Elev |
Jätteglad!!! Igår fick jag ett halsband av pappa, gissa vilket? The Deathly Hallows!!!
Är också väldigt glad över att pottermore kommer öppna i samband med min födelsedag ![]()
11 mar, 2012 18:14 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Jätteglad!!! Igår fick jag ett halsband av pappa, gissa vilket? The Deathly Hallows!!! Är också väldigt glad över att pottermore kommer öppna i samband med min födelsedag Nä hur fick han tag i det? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 11 mar, 2012 18:18 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av JosefinFini: Jätteglad!!! Igår fick jag ett halsband av pappa, gissa vilket? The Deathly Hallows!!! Är också väldigt glad över att pottermore kommer öppna i samband med min födelsedag Nä hur fick han tag i det? Vet inte, men jag skulle gissa att han beställde det. Han beställer mycket saker ![]()
11 mar, 2012 18:23 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Gud vad roligt!
Winter is coming... 11 mar, 2012 18:49 |
|
JosefinFini
Elev |
11 mar, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Jag måste vara tråkigaste har för jag har bara:2-4:ns filmer och sista boken.Men jag önskar mig alla filmerna.Vart beställer ni era saker?
11 mar, 2012 19:22
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-11 kl. 19:22
|
|
Weasleygirl98
Elev |
102 sidor :p
Winter is coming... 11 mar, 2012 19:22 |
|
Henryeta
Elev |
11 mar, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen