myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi skriver hela tiden i vår Dorm xD Och vi har folk från hela världen och de verkar vara mellan 15 och 25 hela högen så det är nice Dock har myHogwarts en liten nackdel... Man kan inte se gamla meddelanden på sovsalens vägg Oh, inte så bra! Det har inte jag märkt! Men det skrivs ju inte så mycket i mon dorm! 18 mar, 2012 15:14 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi skriver hela tiden i vår Dorm xD Och vi har folk från hela världen och de verkar vara mellan 15 och 25 hela högen så det är nice Dock har myHogwarts en liten nackdel... Man kan inte se gamla meddelanden på sovsalens vägg Mina dorms är inte inne på samma gång som mig, eller nått. För dom skriver aldrig. Hela högen är från USA eller liknande så... ![]()
18 mar, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Vi skriver hela tiden i vår Dorm xD Och vi har folk från hela världen och de verkar vara mellan 15 och 25 hela högen så det är nice Dock har myHogwarts en liten nackdel... Man kan inte se gamla meddelanden på sovsalens vägg Mina dorms är inte inne på samma gång som mig, eller nått. För dom skriver aldrig. Hela högen är från USA eller liknande så... Jag har folk från USA och Canada, folk från Asien och folk från Europa så där är alltid någon online hos mig 18 mar, 2012 15:19 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Vi skriver hela tiden i vår Dorm xD Och vi har folk från hela världen och de verkar vara mellan 15 och 25 hela högen så det är nice Dock har myHogwarts en liten nackdel... Man kan inte se gamla meddelanden på sovsalens vägg Mina dorms är inte inne på samma gång som mig, eller nått. För dom skriver aldrig. Hela högen är från USA eller liknande så... Jag har folk från USA och Canada, folk från Asien och folk från Europa så där är alltid någon online hos mig Låter nice! Men jag vet inte hur man ser om folk är online, så jag vet inte riktigt om dom bara inte svara eller är offline! ![]()
18 mar, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Vi skriver hela tiden i vår Dorm xD Och vi har folk från hela världen och de verkar vara mellan 15 och 25 hela högen så det är nice Dock har myHogwarts en liten nackdel... Man kan inte se gamla meddelanden på sovsalens vägg Mina dorms är inte inne på samma gång som mig, eller nått. För dom skriver aldrig. Hela högen är från USA eller liknande så... Jag har folk från USA och Canada, folk från Asien och folk från Europa så där är alltid någon online hos mig Bra för dig Just nu är det helt tyst i min dorm. D: 18 mar, 2012 15:21 |
|
kya
Elev |
De som inte har addat mig här är länken
Ni får gärna skriva med mig eller nåt, jag är aningen uttråkad xp ![]() ![]()
18 mar, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
18 mar, 2012 15:40 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: De som inte har addat mig här är länken Ni får gärna skriva med mig eller nåt, jag är aningen uttråkad xp Jag är också uttråkad! Ingen skriver där nu! Mitt smeknamn: Jenny Då är vi tre! ![]()
18 mar, 2012 15:42 |
|
kya
Elev |
^
^ Ja jag har lagt till dig nu! Ååh jag längtar tills dom lägger till mer grejer, det här är mycket bättre än att behöva vänta på Pottermore. ![]() ![]()
18 mar, 2012 15:42 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av kya: ^ Ja jag har lagt till dig nu! Ååh jag längtar tills dom lägger till mer grejer, det här är mycket bättre än att behöva vänta på Pottermore. Jaa, jag hann inte med på PotterMore, och då kan man ju vara på MyHogwarts, eller mitt nya smeknamn MH! ![]()
18 mar, 2012 15:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen