Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Måns
Du har ingen aning om att jag aldrig får ont fysiskt, utan psykiskt, eller hur? 22 feb, 2013 14:48 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
22 feb, 2013 19:25 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Hörru, skärpning, jag kan inte utnyttjas, just nu går de inte att komma åt mig. Börja inse de.
22 feb, 2013 19:28 |
|
scarhead
Lärare |
22 feb, 2013 20:32 |
|
Hp Luna
Elev |
22 feb, 2013 20:45 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
24 feb, 2013 17:40 |
|
Rymdkonungen
Elev |
24 feb, 2013 17:43 |
|
Borttagen
|
Madde
Congratz, congratz!! ♥ (Kan bokstavligt talat inte säga det, då min mobil är urladdad, jag inte vet vet laddaren är och jag inte kan hennes nummer -.-) 24 feb, 2013 20:22 |
|
Tony The Joker
Elev |
Kyss i din mun älskling...
Eller vänta lite... Det säger jag ju till alla. Men dig vill jag bokstavligen kyssa... Razmus T Möller 24 feb, 2013 21:02 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Har inte träffat dig på heeeela låvet men jag hoppas verkligen att du mår bra och att jag kommer se dig på Måndag
24 feb, 2013 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen