@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
14 jan, 2013 17:38 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Facebook är fullt med egobilder på personer med deras vänner. Jag förstår fortfarande inte hur man kommer på att ta en massa foton med mobilen på sig själva när man är med vänner. Sitter man där och har tråkigt och sedan säger ena: "Ska vi ta bilder på oss själva?" sedan säger den andra: "JA och så lägger vi ut på facebook också va?" Eller? I don't understand this. Eller folk som nästan bara laddar upp bilder på sig själva med sin partner, eller bara sin partner. Jag förstår inte. Hade jag velat se din partner varje dag så skickar jag en förfrågan till hen. ![]() ![]()
14 jan, 2013 17:42 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nu ska jag leka med min Tamagotchi!
14 jan, 2013 17:48 |
|
Borttagen
|
Divergent är en bra bok
14 jan, 2013 17:48 |
|
Conflate
Elev |
14 jan, 2013 17:54 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig som en sån tönt när jag rabblar upp dvärgarnas namn ut the Hobbit, haha XD
Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Thorin, Dwalin, Balin, Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori, Ori 14 jan, 2013 17:54 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Ginny00: ush! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Ginny00: whyy? Woho nu har jag fått penicillin utskrivet, tre tabletter om dagen .-. Very fun. Skrivet av ronnyponny: öroninflammation.. Skrivet av Ginny00: whyy? Woho nu har jag fått penicillin utskrivet, tre tabletter om dagen .-. Very fun.
14 jan, 2013 17:55 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Consectetuer: eller typ på när två kysser varandra, är det så här då : "Ej du, kan du ta en bild här när vi pussar varandra?" Facebook är fullt med egobilder på personer med deras vänner. Jag förstår fortfarande inte hur man kommer på att ta en massa foton med mobilen på sig själva när man är med vänner. Sitter man där och har tråkigt och sedan säger ena: "Ska vi ta bilder på oss själva?" sedan säger den andra: "JA och så lägger vi ut på facebook också va?" Eller? I don't understand this. det påminner om när jag och denise var på bibblan, då kom det en främmande man med sin telefon och ba: kan ni ta foto på mig?? det var awkward.. What? Förstår att det måste ha varit awkward. Och sen att man ens skulle låta någon ha ens telefon för att ta ett kort också, perfekta stunden att sno mobilen/kameran? Skrivet av Afturelding: Skrivet av Consectetuer: Facebook är fullt med egobilder på personer med deras vänner. Jag förstår fortfarande inte hur man kommer på att ta en massa foton med mobilen på sig själva när man är med vänner. Sitter man där och har tråkigt och sedan säger ena: "Ska vi ta bilder på oss själva?" sedan säger den andra: "JA och så lägger vi ut på facebook också va?" Eller? I don't understand this. Eller folk som nästan bara laddar upp bilder på sig själva med sin partner, eller bara sin partner. Jag förstår inte. Hade jag velat se din partner varje dag så skickar jag en förfrågan till hen. Ja, det är irriterande. Visst de får ladda upp bilderna om de vill. Men att de verkligen måste göra det konstant är ju inte nödvändigt. 14 jan, 2013 17:57 |
|
Conflate
Elev |
14 jan, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Nej.... har ni sett Avifors menddelande? åh blir änu ledsnare!
14 jan, 2013 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen