@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Vi har precis köpt vigselringar. Dessutom är sambons kläder och skor färdigt, och min brudklänning är påbörjad. Skönt att allt flyter på än så länge =)
![]() ![]()
14 jan, 2013 16:40 |
|
baramin
Elev |
Hemkunskapen: titta på en timslång film om råvaror. Samma röda skördetröska var med ca fem olika gånger i olika vinklar. Dog.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 jan, 2013 16:41 |
|
Pixie
Elev |
14 jan, 2013 16:44 |
|
Consectetuer
Elev |
Facebook är fullt med egobilder på personer med deras vänner.
Jag förstår fortfarande inte hur man kommer på att ta en massa foton med mobilen på sig själva när man är med vänner. Sitter man där och har tråkigt och sedan säger ena: "Ska vi ta bilder på oss själva?" sedan säger den andra: "JA och så lägger vi ut på facebook också va?" Eller? I don't understand this. 14 jan, 2013 16:45 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Consectetuer: eller typ på när två kysser varandra, är det så här då : "Ej du, kan du ta en bild här när vi pussar varandra?"Facebook är fullt med egobilder på personer med deras vänner. Jag förstår fortfarande inte hur man kommer på att ta en massa foton med mobilen på sig själva när man är med vänner. Sitter man där och har tråkigt och sedan säger ena: "Ska vi ta bilder på oss själva?" sedan säger den andra: "JA och så lägger vi ut på facebook också va?" Eller? I don't understand this.
14 jan, 2013 16:52 |
|
M4L13
Elev |
jag fick inte sova för vi skulle äta :c
nu är jag deprimerad istället och har världens sämsta självförtroende </3
14 jan, 2013 16:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Ginny00: whyy? Woho nu har jag fått penicillin utskrivet, tre tabletter om dagen .-. Very fun. Skrivet av ronnyponny: öroninflammation..Skrivet av Ginny00: whyy? Woho nu har jag fått penicillin utskrivet, tre tabletter om dagen .-. Very fun. 14 jan, 2013 17:01 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Consectetuer: eller typ på när två kysser varandra, är det så här då : "Ej du, kan du ta en bild här när vi pussar varandra?" Facebook är fullt med egobilder på personer med deras vänner. Jag förstår fortfarande inte hur man kommer på att ta en massa foton med mobilen på sig själva när man är med vänner. Sitter man där och har tråkigt och sedan säger ena: "Ska vi ta bilder på oss själva?" sedan säger den andra: "JA och så lägger vi ut på facebook också va?" Eller? I don't understand this. Eller om man tar bilden i spegeln. "Ska vi inte ta en bild på oss när vi pussas?" "Såklart!" "Ställ dig där då och pussa mig länge så jag kan få en bra bild att visa de andra" 14 jan, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
VÅran gympalärare är söt...
14 jan, 2013 17:27 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Consectetuer: eller typ på när två kysser varandra, är det så här då : "Ej du, kan du ta en bild här när vi pussar varandra?" Facebook är fullt med egobilder på personer med deras vänner. Jag förstår fortfarande inte hur man kommer på att ta en massa foton med mobilen på sig själva när man är med vänner. Sitter man där och har tråkigt och sedan säger ena: "Ska vi ta bilder på oss själva?" sedan säger den andra: "JA och så lägger vi ut på facebook också va?" Eller? I don't understand this. det påminner om när jag och denise var på bibblan, då kom det en främmande man med sin telefon och ba: kan ni ta foto på mig?? det var awkward..
14 jan, 2013 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen