@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Tänkte inte på det!Skrivet av Borttagen: var är du egentligen nyss var du hemma hiss din mormor och nu sitter du i ett vänterum Det har gått tre timmar sen hon skrev att hon var hos sin mormor så.. Du tror inte att hon kan ha.... flyttat på sig o åkt vidare? 14 jan, 2013 15:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Borttagen: Är jag efter eller är alla andra efter? :3 Bara jag som märkt avifors hemliga meddelande? Vad då för meddelande? Var? första inlägget. osynlig text. Dafuq? Måste kolla! ;o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2013 15:39 |
|
Hermione :D
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hoppas verkligen att ni får det bra. Ni får släppa taget om mig. Sörg inte för mig. It was quicker then fallin asleep. Potterhead outta here. Shablam. Nee varför?? :'C
14 jan, 2013 15:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hermione :D: Skrivet av Borttagen: Jag hoppas verkligen att ni får det bra. Ni får släppa taget om mig. Sörg inte för mig. It was quicker then fallin asleep. Potterhead outta here. Shablam. Nee varför?? :'C Exakt. Varför? Varför tog hon bort sin användare? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2013 15:41 |
|
Hermione :D
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hermione :D: Skrivet av Borttagen: Jag hoppas verkligen att ni får det bra. Ni får släppa taget om mig. Sörg inte för mig. It was quicker then fallin asleep. Potterhead outta here. Shablam. Nee varför?? :'C Exakt. Varför? Varför tog hon bort sin användare? o.o Ingen vet...
14 jan, 2013 15:42 |
|
Borttagen
|
Vet nån från staff varför hon gjorde så?
14 jan, 2013 15:44 |
|
Borttagen
|
hej, har ny profilbild
14 jan, 2013 15:46 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av baramin: Oooch förvånansvärt bra reslutat! Nothing a good facial wash couldn't do, but oh well. Sitter med äggula i ansiktet. Underlig känsla. Nyss var det äggvita där. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 jan, 2013 15:51 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag efter eller är alla andra efter? :3 Bara jag som märkt avifors hemliga meddelande? du är efter ^^ nejdå, men jag märkte det i förrgår fast alltså om hon är borta får hon väl vara borta. folk sörjer för mycket, hon ville ju inte vara med mer.
14 jan, 2013 16:00 |
|
M4L13
Elev |
14 jan, 2013 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen