@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Funderar på att ta glass innan min hals börjar brinna
14 jan, 2013 13:33 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: Mormor har fortfarande inte slängt ut julgranen, eller ens tagit bort pyntet.. Fast det var ju igår man skulle göra det så hon är inte jättesen på det ju? tjugondag Knut kastas granen/julen ut
14 jan, 2013 13:34 |
|
Borttagen
|
Laura är min lillebrorsa fast det är ett tjejbann det var Winny Geasleys första gubbe men sen gjorde hon en ny så nu hat min söta lillebrorsa Laura...
14 jan, 2013 13:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Mormor har fortfarande inte slängt ut julgranen, eller ens tagit bort pyntet.. Fast det var ju igår man skulle göra det så hon är inte jättesen på det ju? tjugondag Knut kastas granen/julen ut Idag på bussen till skolan såg jag att granen fortfarande var kvar i vissa hus. ;P "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2013 13:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Mormor har fortfarande inte slängt ut julgranen, eller ens tagit bort pyntet.. Fast det var ju igår man skulle göra det så hon är inte jättesen på det ju? tjugondag Knut kastas granen/julen ut Idag på bussen till skolan såg jag att granen fortfarande var kvar i vissa hus. ;P Alla kastade inte ut julen igår förra året gjorde vi det en vecka senare... 14 jan, 2013 13:40 |
|
Borttagen
|
Gör det. Glass är allvarliga saker, du måste äta det innan din hals börjar brinna. Annars kanske glassen brinner upp, eller smälter. 14 jan, 2013 13:44 |
|
Borttagen
|
Är jag efter eller är alla andra efter? :3
Bara jag som märkt avifors hemliga meddelande? 14 jan, 2013 13:52 |
|
Kaiia
Elev |
|
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag efter eller är alla andra efter? :3 Bara jag som märkt avifors hemliga meddelande? Vad då för meddelande? Var?
14 jan, 2013 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Borttagen: Är jag efter eller är alla andra efter? :3 Bara jag som märkt avifors hemliga meddelande? Vad då för meddelande? Var? första inlägget. osynlig text. 14 jan, 2013 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen