@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Mormor har fortfarande inte slängt ut julgranen, eller ens tagit bort pyntet..
14 jan, 2013 11:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
....har jag varit här "för länge" när jag känner att något har ändrats men det tar timmar/dar för mig att inse det? Jultemat är borta HAHAHAHAHAHAH! *slowidiot*
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jan, 2013 11:16 |
|
Solkatten
Elev |
Halv börjar dagens sista lektion.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2013 12:03 |
|
Borttagen
|
Jag är sjuk huuur tråkigt som helst
14 jan, 2013 12:05 |
|
Ginny00
Elev |
Fikar hos mormor c:
14 jan, 2013 12:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Fikar hos mormor c: Jag går på jonglering och då säger vi alltid när nån inte kommer att dom är hoss Momma och stickar 14 jan, 2013 12:12 |
|
MizzNina
Elev |
Åh. Vi har typ världens finaste snöväder här just nu.
Jag måste ut på en promenad och njuta. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jan, 2013 12:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: skoj för dig vi bor i ett kvarter som det inte händer nånting bara ibland komme Trafikskolan och kör. Åh. Vi har typ världens finaste snöväder här just nu. Jag måste ut på en promenad och njuta. Jag överdriver lite 14 jan, 2013 12:23 |
|
Solkatten
Elev |
Har äntligen slutat skolan nu så jag väntar på bussen. Läser 1D fanfics.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2013 13:32 |
|
Borttagen
|
slutar du så tidigt?
14 jan, 2013 13:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen