vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Trött på att jag inte känner igen min sms-signal/mailsignal/aviseringssignal på mobilen längre -__-
without something there is no nothing 19 jan, 2012 09:55 |
|
OliverPhelps
Elev |
19 jan, 2012 10:13 |
|
EmahS
Elev |
19 jan, 2012 10:33 |
|
OliverPhelps
Elev |
19 jan, 2012 10:34 |
|
Naru
Elev |
sitter i skolan
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable must be the truth." "The strong one doesn't win.The one that win is strong" 19 jan, 2012 11:22 |
|
baramin
Elev |
Försöker att lära mig finska genom youtube-videos HAHAHA.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 jan, 2012 12:35 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Trummar med fötterna i golvet.
19 jan, 2012 13:47 |
|
MizzNina
Elev |
Lyssnar på Eisbrecher.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 jan, 2012 13:51 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Försöker hitta sällsynta chokladgrodekort.
19 jan, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
äter!
19 jan, 2012 14:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen