Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10085 10086 10087 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu har jag sett Hobbit. Ja, om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt vad jag tycker om den

För det första: Varför kom den ut efter Sagan om ringen?

För det andra: SÄMSTA SLUTET EVER

Men aja, den var ganska bra iaf ^^


Du vet att det där inte var slutet?
Det kommer två filmer till

13 jan, 2013 20:42

Ginny00
Elev

Avatar


Funderar lite på att gå och lägga mig redan nu..

13 jan, 2013 20:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Nu har jag sett Hobbit. Ja, om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt vad jag tycker om den

För det första: Varför kom den ut efter Sagan om ringen?

För det andra: SÄMSTA SLUTET EVER

Men aja, den var ganska bra iaf ^^


Du vet att det där inte var slutet?
Det kommer två filmer till
Ja, men slutet på den filmen

13 jan, 2013 20:43

Solkatten
Elev

Avatar


Det var på tiden att juldesignen försvann.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jan, 2013 20:43

Borttagen

Avatar


Vad mörkt det är :c

13 jan, 2013 20:43

Bananas
Elev

Avatar


äta kaka

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mcoqh8fphz1r5z6wso1_100.gif

13 jan, 2013 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag ska leta upp något recept på en god soppa nu..

har ätstörningarna försvunnit?:3

Nej, absolut inte. Men den här helgen har tankarna gått att hantera.

Vad bra!

13 jan, 2013 20:48

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Visste ni att Kossanberta egentligen är en häst?

Säker på att h*n inte är en frukt?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 jan, 2013 20:48

Kaiia
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Li:
Visste ni att Kossanberta egentligen är en häst?

Säker på att h*n inte är en frukt?


en frukt som inte finns*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2F20gfo11.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fzji3hg.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F30uxwmf.png

13 jan, 2013 20:49

Katla
Elev

Avatar


provar ny forumssignatur hmm vet ej om jag tycker om den

♏︎

13 jan, 2013 20:55

1 2 3 ... 10085 10086 10087 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.