@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu har jag sett Hobbit. Ja, om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt vad jag tycker om den För det första: Varför kom den ut efter Sagan om ringen? För det andra: SÄMSTA SLUTET EVER Men aja, den var ganska bra iaf ^^ Du vet att det där inte var slutet? Det kommer två filmer till 13 jan, 2013 20:42 |
|
Ginny00
Elev |
Funderar lite på att gå och lägga mig redan nu..
13 jan, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Ja, men slutet på den filmenSkrivet av Borttagen: Nu har jag sett Hobbit. Ja, om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt vad jag tycker om den För det första: Varför kom den ut efter Sagan om ringen? För det andra: SÄMSTA SLUTET EVER Men aja, den var ganska bra iaf ^^ Du vet att det där inte var slutet? Det kommer två filmer till 13 jan, 2013 20:43 |
|
Solkatten
Elev |
Det var på tiden att juldesignen försvann.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Vad mörkt det är :c
13 jan, 2013 20:43 |
|
Bananas
Elev |
13 jan, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
13 jan, 2013 20:48 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2013 20:48 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Li: Visste ni att Kossanberta egentligen är en häst? Säker på att h*n inte är en frukt? en frukt som inte finns* ![]() ![]()
13 jan, 2013 20:49 |
|
Katla
Elev |
provar ny forumssignatur hmm vet ej om jag tycker om den
♏︎ 13 jan, 2013 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen