Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10082 10083 10084 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F2555m9s.gif
Alltid när jag ser på Jack och Finn's videor blir jag sugen på Maoams... :c
jag började äta mer Maoams efter att ha börjat se på Jack och Finn's videos och åh så sjukt gott
jag vill ha Maoams nu

Jag åt upp mina Maoams igår
Och det finns inte i butiken närmast oss (dom har något fel eftersom de inte säljer Maoams!) så jag kan inte gå/springa/cykla dit och köpa D:

13 jan, 2013 17:19

Tuggrus
Elev

Avatar


MUGGLISRADIO 18:00 MUGGLISRADIO 17:45.

MUMS!

13 jan, 2013 17:26

baramin
Elev

Avatar


Ska renovera mitt rum och fattar inte hur åhh. </3
EDIT: And I've been a fool and I've been blind. Lösningen på problemet: tumblr.
edit igen: dammit mugglis. Varför stoppade ni mig inte? JAG KOMMER ALDRIG ATT VARA NÖJD MED NÅGONTING JAG BOR I UNDER RESTEN AV MITT LIV.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

13 jan, 2013 17:34

Detta inlägg ändrades senast 2013-01-13 kl. 17:39
Antal ändringar: 2

Ginny00
Elev

Avatar


Snart är det mat här ♥ Köttfärssoppa.

13 jan, 2013 17:35

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:

Tja, jag tänkte lite kortfilmer, bara random filmer gjorda av mugglisar. Det kommer då vara kategorier som bästa animerade, och typ bästa skådisar.. Så lite blandat. Fast kanske under 15 års gränsen, det är ju mugglis! Och sen får mugglisar nominera filmer och en grupp väljer ut?


Så de ska alltså ha en handling? Eller inte nödvändigt? *värsta fröken Frågvis*

Det låter iaf bra tycker jag!

nu svarar jag sent men bara det är en film för alla mugglisar, så är det väl bra..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

13 jan, 2013 17:51

Borttagen

Avatar


skola imorgon D: ska fortsätta med uppfingar och resan det ända positiva är att vi slipper idrott

13 jan, 2013 18:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag ska leta upp något recept på en god soppa nu..

har ätstörningarna försvunnit?:3

13 jan, 2013 18:31

Katla
Elev

Avatar


miN NYA PROFILBILD I AM CRYIGN OMG AMUSING MYSELF

also jag håller på att ta bort allt juligt från min mugglis, next up: forumssignatur

♏︎

13 jan, 2013 18:34

M4L13
Elev

Avatar


DAN AND PHIL SHOW TODAY IIIIIIIIH

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

13 jan, 2013 18:43

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag ska leta upp något recept på en god soppa nu..

har ätstörningarna försvunnit?:3

Nej, absolut inte. Men den här helgen har tankarna gått att hantera.

13 jan, 2013 18:49

1 2 3 ... 10082 10083 10084 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.