@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: jag började äta mer Maoams efter att ha börjat se på Jack och Finn's videos och åh så sjukt gott jag vill ha Maoams nu Jag åt upp mina Maoams igår Och det finns inte i butiken närmast oss (dom har något fel eftersom de inte säljer Maoams!) så jag kan inte gå/springa/cykla dit och köpa D: 13 jan, 2013 17:19 |
|
Tuggrus
Elev |
MUGGLISRADIO 18:00 MUGGLISRADIO 17:45.
MUMS! 13 jan, 2013 17:26 |
|
baramin
Elev |
Ska renovera mitt rum och fattar inte hur åhh. </3
EDIT: And I've been a fool and I've been blind. Lösningen på problemet: tumblr. edit igen: dammit mugglis. Varför stoppade ni mig inte? JAG KOMMER ALDRIG ATT VARA NÖJD MED NÅGONTING JAG BOR I UNDER RESTEN AV MITT LIV. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 jan, 2013 17:34
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-13 kl. 17:39
|
|
Ginny00
Elev |
Snart är det mat här ♥ Köttfärssoppa.
13 jan, 2013 17:35 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Tja, jag tänkte lite kortfilmer, bara random filmer gjorda av mugglisar. Det kommer då vara kategorier som bästa animerade, och typ bästa skådisar.. Så lite blandat. Fast kanske under 15 års gränsen, det är ju mugglis! Och sen får mugglisar nominera filmer och en grupp väljer ut? Så de ska alltså ha en handling? Eller inte nödvändigt? *värsta fröken Frågvis* Det låter iaf bra tycker jag! nu svarar jag sent men bara det är en film för alla mugglisar, så är det väl bra..
13 jan, 2013 17:51 |
|
Borttagen
|
skola imorgon D: ska fortsätta med uppfingar och resan det ända positiva är att vi slipper idrott
13 jan, 2013 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag ska leta upp något recept på en god soppa nu.. har ätstörningarna försvunnit?:3 13 jan, 2013 18:31 |
|
Katla
Elev |
miN NYA PROFILBILD I AM CRYIGN OMG AMUSING MYSELF
also jag håller på att ta bort allt juligt från min mugglis, next up: forumssignatur ♏︎ 13 jan, 2013 18:34 |
|
M4L13
Elev |
13 jan, 2013 18:43 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jag ska leta upp något recept på en god soppa nu.. har ätstörningarna försvunnit?:3 Nej, absolut inte. Men den här helgen har tankarna gått att hantera. 13 jan, 2013 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen