@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Tack! Hahahahah ååååååååh ♥ without something there is no nothing 13 jan, 2013 14:31 |
|
Borttagen
|
13 jan, 2013 14:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Jag tycker vi ska ha en mysig bal i kväll på mugglis.. med dans och sång.. och massa flum.. som förut ni vet?.. Någon som vill hänga på? Solkatten: This is the intressetråd, in the intressetråd nothing is forbidden.. well almost nothing.. Fortfarande irriterande. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2013 14:31 |
|
Borttagen
|
Jag sa "This is the final light" och min bror trodde att jag sa "Partyt börjar nu"
13 jan, 2013 14:31 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 13 jan, 2013 14:31 |
|
Consectetuer
Elev |
Hittade detta på twitter, och var bara tvungen att dela med mig det till er:
Ett sätt att undvika att bli skjuten i huvudet när man rånar en bank är att låta bli att råna en bank. Det har alltid funkat för mig. 13 jan, 2013 14:32 |
|
Tuggrus
Elev |
Nu ska vi göra en onödigt rosa mugglisbal bara för att.. det är mysigt.. och för att jag är så bra på att anordna mysiga baler :3
MUMS! 13 jan, 2013 14:33 |
|
smartbabe
Elev |
13 jan, 2013 14:38 |
|
Tuggrus
Elev |
JAG VILL ROLLA, JAG VILL ROLLA, OSOSJGODSJGDS BWAAAH!
MUMS! 13 jan, 2013 14:39 |
|
smartbabe
Elev |
Okej, var precis på Q8 och köpte en burk med Ben & Jerrys, nu väntar jag bara på att Glee ska ladda klart. ♥
![]()
13 jan, 2013 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen