@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Jo faktiskt, haha xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Ja, ofc ;D Min pappa ska ta ett kort på mitt rum för att det ligger en massa strumpor överallt... Är det nödvändigt? Hahaha nej, nej det är det inte! ;P 13 jan, 2013 13:55 |
|
viktor
Elev |
Någon som vill uggla
13 jan, 2013 13:57 |
|
Borttagen
|
Alltså jag är inte rädd för vanliga spindlar eller Aragog i hp, men spindeln i Sagan om ringen är ju för hemsk :c
Jag tittade första gången jag såg den, men efter det tittar jag på något annat eller gör något annat när hon kommer x3 13 jan, 2013 13:59 |
|
voldemorts.haff
Elev |
13 jan, 2013 14:01 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Shelob ( stavning) / honmonstret är enligt min åsikt inte såå läskig..Alltså jag är inte rädd för vanliga spindlar eller Aragog i hp, men spindeln i Sagan om ringen är ju för hemsk :c Jag tittade första gången jag såg den, men efter det tittar jag på något annat eller gör något annat när hon kommer x3 13 jan, 2013 14:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Det tycker jag :cSkrivet av Borttagen: Shelob ( stavning) / honmonstret är enligt min åsikt inte såå läskig.. Alltså jag är inte rädd för vanliga spindlar eller Aragog i hp, men spindeln i Sagan om ringen är ju för hemsk :c Jag tittade första gången jag såg den, men efter det tittar jag på något annat eller gör något annat när hon kommer x3 13 jan, 2013 14:04 |
|
M4L13
Elev |
13 jan, 2013 14:08 |
|
voldemorts.haff
Elev |
13 jan, 2013 14:13 |
|
Ginny00
Elev |
JAG MÅSTE KÖPA MER LÄKEROL :c
13 jan, 2013 14:14 |
|
Borttagen
|
Jag äter goooodis. sura fruktgodisar och choklad.
13 jan, 2013 14:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen