Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10077 10078 10079 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Min pappa ska ta ett kort på mitt rum för att det ligger en massa strumpor överallt... Är det nödvändigt?
Ja, ofc ;D

Hahaha nej, nej det är det inte! ;P
Jo faktiskt, haha xD

13 jan, 2013 13:55

viktor
Elev

Avatar


Någon som vill uggla

13 jan, 2013 13:57

Borttagen

Avatar


Alltså jag är inte rädd för vanliga spindlar eller Aragog i hp, men spindeln i Sagan om ringen är ju för hemsk :c
Jag tittade första gången jag såg den, men efter det tittar jag på något annat eller gör något annat när hon kommer x3

13 jan, 2013 13:59

voldemorts.haff
Elev

Avatar


13 jan, 2013 14:01

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså jag är inte rädd för vanliga spindlar eller Aragog i hp, men spindeln i Sagan om ringen är ju för hemsk :c
Jag tittade första gången jag såg den, men efter det tittar jag på något annat eller gör något annat när hon kommer x3
Shelob ( stavning) / honmonstret är enligt min åsikt inte såå läskig..

13 jan, 2013 14:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Alltså jag är inte rädd för vanliga spindlar eller Aragog i hp, men spindeln i Sagan om ringen är ju för hemsk :c
Jag tittade första gången jag såg den, men efter det tittar jag på något annat eller gör något annat när hon kommer x3
Shelob ( stavning) / honmonstret är enligt min åsikt inte såå läskig..
Det tycker jag :c

13 jan, 2013 14:04

M4L13
Elev

Avatar


jag tror jag ska göra pannkakor nu...
OCH JUSTE MIN MOUSSETÅRTA MÅSTE VA KLAR 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

13 jan, 2013 14:08

voldemorts.haff
Elev

Avatar


13 jan, 2013 14:13

Ginny00
Elev

Avatar


JAG MÅSTE KÖPA MER LÄKEROL :c

13 jan, 2013 14:14

Borttagen

Avatar


Jag äter goooodis. sura fruktgodisar och choklad.

13 jan, 2013 14:15

1 2 3 ... 10077 10078 10079 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.