vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Biter mig i läppen...AJ!
Mitt 3400 inlägg! 18 jan, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Sitter med fötterna på skrivbordet... över franskaböckerna.
Det känns ganska bra faktiskt... Med tanke på att jag inte gillar franska... Här får ni böcker! *Ger böckerna en hård spark så dem åker ner på golvet* 18 jan, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av OliverPhelps: Lyssnar på Tokio hotel ♥ Jag lyssnar fortfarande på dom!♥ Jag lyssnar också♥ 18 jan, 2012 17:44 |
|
Miss Lunatic
Elev |
^Whoa. Like (Y)
Är cphungrig och ser på Glee ![]() ~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 18 jan, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Borstar håret och skriver här
18 jan, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Äter chips♥
18 jan, 2012 18:18 |
|
Disenchanted
Elev |
18 jan, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Jag kom just på att jag måste kolla om Knut har dykt upp.
EDIT: Näää. :c 18 jan, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Borde plugga, men kan inte tänka just nu.
18 jan, 2012 20:12 |
|
OliverPhelps
Elev |
18 jan, 2012 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen