vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
9te
Elev |
17 jan, 2012 20:12 |
|
Salazar1
Elev |
17 jan, 2012 20:16 |
|
Drake
Elev |
Letar desperat efter ett forum att skriva mitt 200:e inlägg... Siffran 199 är extremt störande. D:
Det är inte så att jag inte hittar något forum att skriva i, det finns så många. Men samtidigt vill jag skriva något intressant!, något som tillför något till forumet och inte känns som spamm... Men till slut blev jag alldeles för desperat och skrev det här meningslösa inlägget, och till råga på allt har jag framställt mig själv som desperat! Nää, fy sjutton! Jag ångrar redan att jag skrev det... Eller nej förresten, jag är ganska nöjd faktiskt. Jag blev ju andraårselev! Men är jag värd det? hmm... Ja, jag tycker faktiskt det. Eftersom jag brukar lägga ner så hoppas mycket energi på varje inlägg så tycker jag att jag är det! Fast blir ett inlägg bättre för att man skriver mycket? Nja.. Kanske, ibland. Men inte om texten är så ullkomligt meningslös som den här... 17 jan, 2012 20:20 |
|
OliverPhelps
Elev |
17 jan, 2012 20:25 |
|
ginny_ginny
Elev |
17 jan, 2012 21:30 |
|
OliverPhelps
Elev |
17 jan, 2012 21:31 |
|
Ms.Markus
Elev |
17 jan, 2012 21:35 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Ser på Suburgatory :3
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 17 jan, 2012 21:47 |
|
OliverPhelps
Elev |
17 jan, 2012 21:51 |
|
Prue
Elev |
Skriver här för att alldeles strax resa på mig och hämta något att äta för att lugna min kurrande mage och samtidigt se nya PLL och TLG avsnitten :'
18 jan, 2012 01:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen