@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dom som föddes år 2000 kommer bli tonåringar i år! Sjukt :O Yeees that's me 11 jan, 2013 19:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag är lika chockad som du, jag blir tonåring om en månad! jag var ju nio nyss?Dom som föddes år 2000 kommer bli tonåringar i år! Sjukt :O 11 jan, 2013 19:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Dom som föddes år 2000 kommer bli tonåringar i år! Sjukt :O Yeees that's me Haha alltså det känns riktigt konstigt! Min styvbrorsa föddes då och han känns fortfarande som ett litet barn! Fast minns när jag träffade någon som blev chockad över att jag var 92:a, "ååh ni som var så små" ^^ scarhead Jag är chockad över att jag är 20, får handla på systemet lix. Känns som att jag blev 15 igår :O 11 jan, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
någon som vill hjälpa mig att besegra voldemort??
11 jan, 2013 19:54 |
|
Ginny00
Elev |
Nu blev jag jättesugen på att ta bilder och redigera. Några detaljer bara.
1. Har ingen bra kamera 2. Har inget redigeringsprogram hepp. 11 jan, 2013 19:54 |
|
scarhead
Lärare |
wertez - men gud, 20! mina bröder är 21 och 25, jag minns ju när typ ena var 17 och den andra 20, gud vad hände haha
och snart ska jag byta skola och komma till högstadiet, jag minns när jag började mellanstadiet som om det var igår what 11 jan, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: wertez - men gud, 20! mina bröder är 21 och 25, jag minns ju när typ ena var 17 och den andra 20, gud vad hände haha och snart ska jag byta skola och komma till högstadiet, jag minns när jag började mellanstadiet som om det var igår what Haha jag minns när jag gick i femman och satt på tåget med mina klasskamrater varav den ena säger "alltså tänk att vi går i femman nu!" och vi alla blev helt "omg" xD Känns som en evighet sedan och det var det ju iofs o.O Tiden går bara fortare och fortare hela tiden! Läskigt :O Snart är vi gamla 11 jan, 2013 20:00 |
|
Pixie
Elev |
11 jan, 2013 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Känner mig lite trött. Jag gick ju upp vid ca 06.00-06.30 Jag går alltid upp så tidigt, eller nej, ännu tidigare hur kan man klara det?? Jag sover länge på helgan 11 jan, 2013 20:05 |
|
M4L13
Elev |
11 jan, 2013 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen