vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av MizzNina: Yes. Du är jäkligt bra på att skriva. Och Eilonwy också såklart. Nu läser jag 'Dottern'. Aw tack :'> åh, den fanficen fyllde nyss ett år. Ändå tänkte jag på den i morse på bussen, coincidende ^^ "we live together, and harry does all the cooking." 17 jan, 2012 13:13 |
|
Borttagen
|
Rabblar hela syd-nord amerika och deras huvudstäder i huvudet
17 jan, 2012 13:34 |
|
Borttagen
|
Sjunger för mig själv - det låter heeeelt fail !
17 jan, 2012 14:36 |
|
Borttagen
|
Meepar mig.
17 jan, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Skriver in denna tråd och nöter T.T.L. - Depp Shadows c:
17 jan, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
Letar efter Pokemon- gifs!
17 jan, 2012 15:12 |
|
Borttagen
|
Mugglis + godis!
17 jan, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
jaggårhemfrånskolanochdetärtråkihtochjagfryseromfingrarnaochbajs. JAG HAR HITTAT PÅ VÄRLDENS LÄNGSTA ORD! Hmm. Kanske inte...
17 jan, 2012 15:26 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Lyssnar till Adam Lambert's stämma och ska snart spela The Sims 3
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 17 jan, 2012 16:44 |
|
Ida S
Lärare |
Äter socker ur en skål som råkar stå framme ingenting
"we live together, and harry does all the cooking." 17 jan, 2012 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen