@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
http://en.akinator.com/ Du tänker på en karaktär/person och svarar på frågor. Och den gissar vem du tänker på! 11 jan, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
hahah! x) Tack! well... det är nog inte så mycket det finns ju flera hundra som är mer än tusen inlägg. 11 jan, 2013 19:11 |
|
voldemorts.haff
Elev |
Skrivet av Borttagen: http://en.akinator.com/ Du tänker på en karaktär/person och svarar på frågor. Och den gissar vem du tänker på! OMG! Det funka! http://nattstad.se/elsaclara 11 jan, 2013 19:13 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av DarkBells: efter 167 tummar ska jag inte göra några bre inlägg längre :c Varför inte? min tur siffra haha.
11 jan, 2013 19:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Elinkm: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: ![]() HAHAHAH Bara jag som fattar? STÖRT STOLT ÖVER ATT JAG INTE SATT HUNDRA ÅR FÖR ATT LISTA UT DEN! Det är bara trean jag är osäker på. fast om du har resterande kan du lätt komma fram till vad det skall vara Klarade det!! Jag fattar inte 4:an. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 19:19 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av voldemorts.haff: Skrivet av Borttagen: http://en.akinator.com/ Du tänker på en karaktär/person och svarar på frågor. Och den gissar vem du tänker på! OMG! Det funka! Funkade för mig med 11 jan, 2013 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av voldemorts.haff: Skrivet av Borttagen: http://en.akinator.com/ Du tänker på en karaktär/person och svarar på frågor. Och den gissar vem du tänker på! OMG! Det funka! Funkade för mig med Funkade för mig minst hundra gånger sedan igår XD till och med såna som man inte tror finns med... han bara vet .___. 11 jan, 2013 19:20 |
|
Jinora
Elev |
Meeh missade sida 10 000 D:
Grattis LolFeelings! 11 jan, 2013 19:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Elinkm: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: ![]() HAHAHAH Bara jag som fattar? STÖRT STOLT ÖVER ATT JAG INTE SATT HUNDRA ÅR FÖR ATT LISTA UT DEN! Det är bara trean jag är osäker på. fast om du har resterande kan du lätt komma fram till vad det skall vara Klarade det!! Jag fattar inte 4:an. Never going to give you up Never gonna give you up ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 jan, 2013 19:23 |
|
LolFeelings
Elev |
11 jan, 2013 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen