@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
voldemorts.haff
Elev |
11 jan, 2013 17:08 |
|
EmahS
Elev |
11 jan, 2013 17:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså minns när den här videon kom ut. Herregud. ♥ those were the days. Alltså vill inte vara en sån som alltid saknar the past men alltså, Spice Girls och Backstreet Boys-eran skulle jag SÅ gärna ha tillbaka ♥ Dock älskar jag nutiden också för med sociala medier når man sina artister och de sina fans så mycket mycket bättre... Alltså bara det här att ens favoritartister har twitter och att man kanske kan bli tweetad av dem? HELT SJUKT JU. without something there is no nothing 11 jan, 2013 17:10 |
|
Terrakowski
Elev |
11 jan, 2013 17:11 |
|
M4L13
Elev |
11 jan, 2013 17:13 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Li: Alltså minns när den här videon kom ut. Herregud. ♥ those were the days. Alltså vill inte vara en sån som alltid saknar the past men alltså, Spice Girls och Backstreet Boys-eran skulle jag SÅ gärna ha tillbaka ♥ Dock älskar jag nutiden också för med sociala medier når man sina artister och de sina fans så mycket mycket bättre... Alltså bara det här att ens favoritartister har twitter och att man kanske kan bli tweetad av dem? HELT SJUKT JU. Men. Varför hade vi inte denna i spellistan på Confundus känner jag? Men ja. det finns mycket bra nu, men 90-talet ♥ Gör de comeback (med Posh eller inte) och kommer till Sverige/Danmark, då SKA jag ha en biljett
11 jan, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Alltså minns när den här videon kom ut. Herregud. ♥ those were the days. Alltså vill inte vara en sån som alltid saknar the past men alltså, Spice Girls och Backstreet Boys-eran skulle jag SÅ gärna ha tillbaka ♥ Dock älskar jag nutiden också för med sociala medier når man sina artister och de sina fans så mycket mycket bättre... Alltså bara det här att ens favoritartister har twitter och att man kanske kan bli tweetad av dem? HELT SJUKT JU. ÅÅÅÅÅÅ MINNEN FRÅN TYP 3:an när jag och mina kompisar hade den här på skolans småstjärnorna yes yes yes 11 jan, 2013 17:15 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Li: Alltså minns när den här videon kom ut. Herregud. ♥ those were the days. Alltså vill inte vara en sån som alltid saknar the past men alltså, Spice Girls och Backstreet Boys-eran skulle jag SÅ gärna ha tillbaka ♥ Dock älskar jag nutiden också för med sociala medier når man sina artister och de sina fans så mycket mycket bättre... Alltså bara det här att ens favoritartister har twitter och att man kanske kan bli tweetad av dem? HELT SJUKT JU. Men. Varför hade vi inte denna i spellistan på Confundus känner jag? Men ja. det finns mycket bra nu, men 90-talet ♥ Gör de comeback (med Posh eller inte) och kommer till Sverige/Danmark, då SKA jag ha en biljett Undrar samma... Den är ju bäst ♥ ♥ JAG VILL OCKSÅ. Alltså jag MÅSTE typ. Spice Girls var mitt liv under så många år xD without something there is no nothing 11 jan, 2013 17:15 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Alltså minns när den här videon kom ut. Herregud. ♥ those were the days. Alltså vill inte vara en sån som alltid saknar the past men alltså, Spice Girls och Backstreet Boys-eran skulle jag SÅ gärna ha tillbaka ♥ Dock älskar jag nutiden också för med sociala medier når man sina artister och de sina fans så mycket mycket bättre... Alltså bara det här att ens favoritartister har twitter och att man kanske kan bli tweetad av dem? HELT SJUKT JU. ÅÅÅÅÅÅ MINNEN FRÅN TYP 3:an när jag och mina kompisar hade den här på skolans småstjärnorna Haha. Vi gjorde alltid Spice Girls i skolan. Men jag var sur, för jag fick alltid vara Baby Spice. Jag hade namnet och det blonda håret liksom. Jag ville vara Sporty Spice! ------------------------------------- Li, nästa bal så! Då ska den med, och så blir det allsång ♥
11 jan, 2013 17:16 |
|
M4L13
Elev |
11 jan, 2013 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen