@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
11 jan, 2013 16:42 |
|
EmahS
Elev |
11 jan, 2013 16:45 |
|
Ginny00
Elev |
ojojojoj!!!! 11 jan, 2013 16:46 |
|
HannaPanna
Elev |
11 jan, 2013 16:47 |
|
Ginny00
Elev |
Oh yes. 11 jan, 2013 16:47 |
|
Borttagen
|
Jag svär på att världen har något emot mig idag:
-Försov mig -Bussen var försenad -Skidade med lånade skidor på gympa, de var dåligt vallade så jag gled bakåt och kunde inte heller "skejta" eftersom det inte fanns något fäste med skidorna -Vurpade tre gånger när jag skidade -På modersmål fick vi inte välja böcker, och jag fick såklart en såndär äckligt romantisk bok, medan min kompis fick en skräckbok, vilket jag mycet hellre skulle ha viljat läsa -Tänkte ta upp katten för att han inte får vara i skrubben, men han rev mig mitt i handen, så nu har jag en 3 cm långt sår i handen som inte slutar blöda -Inte ens två minuter efteråt skär jag mig på ett papper, vilket skapar ett djupt blödande sår på fingret Yay. 11 jan, 2013 16:48 |
|
HannaPanna
Elev |
like a baws
11 jan, 2013 16:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag svär på att världen har något emot mig idag: -Försov mig -Bussen var försenad -Skidade med lånade skidor på gympa, de var dåligt vallade så jag gled bakåt och kunde inte heller "skejta" eftersom det inte fanns något fäste med skidorna -Vurpade tre gånger när jag skidade -På modersmål fick vi inte välja böcker, och jag fick såklart en såndär äckligt romantisk bok, medan min kompis fick en skräckbok, vilket jag mycet hellre skulle ha viljat läsa -Tänkte ta upp katten för att han inte får vara i skrubben, men han rev mig mitt i handen, så nu har jag en 3 cm långt sår i handen som inte slutar blöda -Inte ens två minuter efteråt skär jag mig på ett papper, vilket skapar ett djupt blödande sår på fingret Yay. Hahaha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag svär på att världen har något emot mig idag: -Försov mig -Bussen var försenad -Skidade med lånade skidor på gympa, de var dåligt vallade så jag gled bakåt och kunde inte heller "skejta" eftersom det inte fanns något fäste med skidorna -Vurpade tre gånger när jag skidade -På modersmål fick vi inte välja böcker, och jag fick såklart en såndär äckligt romantisk bok, medan min kompis fick en skräckbok, vilket jag mycet hellre skulle ha viljat läsa -Tänkte ta upp katten för att han inte får vara i skrubben, men han rev mig mitt i handen, så nu har jag en 3 cm långt sår i handen som inte slutar blöda -Inte ens två minuter efteråt skär jag mig på ett papper, vilket skapar ett djupt blödande sår på fingret Yay. Hahaha. Hey, don't you dare be spiteful! :c Det är ju synd om mig 11 jan, 2013 16:52 |
|
smartbabe
Elev |
11 jan, 2013 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen