@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jackie
Elev |
Vi ska planera vår egna danslektion på gympan. Jag ska inte ha med V-steg. Jag HATAR V-steg.
11 jan, 2013 15:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Känner mig lite trött. Jag gick ju upp vid ca 06.00-06.30 Jag går alltid upp så tidigt, eller nej, ännu tidigare 11 jan, 2013 15:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Du tycker om Wild Kids OCH pasta.Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c: JAG! *viftar fanatiskt med båda armarna* 2007 säsongen i mitt hjärta ♥ Jag började titta på det för första gången idag via Youtube och jag började med säsong 2007. Yeees och det ska jag se Jag älskar dig. 11 jan, 2013 15:36 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Du tycker om Wild Kids OCH pasta.Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c: JAG! *viftar fanatiskt med båda armarna* 2007 säsongen i mitt hjärta ♥ Jag började titta på det för första gången idag via Youtube och jag började med säsong 2007. Yeees och det ska jag se Jag älskar dig. Jag älskar dig med. 11 jan, 2013 15:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
11 jan, 2013 15:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Jackie: Vi ska planera vår egna danslektion på gympan. Jag ska inte ha med V-steg. Jag HATAR V-steg. V-steg är tråkigt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 15:36 |
|
Borttagen
|
När livet känns surt, är One Piecie (stavnig?) alltid bäst :3
11 jan, 2013 15:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: ![]() HAHAHAH Bara jag som fattar? STÖRT STOLT ÖVER ATT JAG INTE SATT HUNDRA ÅR FÖR ATT LISTA UT DEN! Det är bara trean jag är osäker på. fast om du har resterande kan du lätt komma fram till vad det skall vara ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 jan, 2013 15:42 |
|
Borttagen
|
Det här var en fin dag. En av såna dagar då man älskar livet.
11 jan, 2013 15:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Kintsugi: ![]() HAHAHAH Bara jag som fattar? STÖRT STOLT ÖVER ATT JAG INTE SATT HUNDRA ÅR FÖR ATT LISTA UT DEN! HAHAHAHAHAHAHA DEN VAR JU AS BRA! XD SECONDED! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 jan, 2013 15:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen