Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10016 10017 10018 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Jackie
Elev

Avatar


Vi ska planera vår egna danslektion på gympan. Jag ska inte ha med V-steg. Jag HATAR V-steg.

11 jan, 2013 15:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Känner mig lite trött. Jag gick ju upp vid ca 06.00-06.30

Jag går alltid upp så tidigt, eller nej, ännu tidigare

11 jan, 2013 15:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c:

JAG! *viftar fanatiskt med båda armarna*
2007 säsongen i mitt hjärta ♥

Jag började titta på det för första gången idag via Youtube och jag började med säsong 2007. Börjar årets säsong idag eller?

Yeees och det ska jag se
Du tycker om Wild Kids OCH pasta.
Jag älskar dig.

11 jan, 2013 15:36

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c:

JAG! *viftar fanatiskt med båda armarna*
2007 säsongen i mitt hjärta ♥

Jag började titta på det för första gången idag via Youtube och jag började med säsong 2007. Börjar årets säsong idag eller?

Yeees och det ska jag se
Du tycker om Wild Kids OCH pasta.
Jag älskar dig.

Jag älskar dig med.

11 jan, 2013 15:36

LunaLovegood1
Elev

Avatar


^Jag tycker också om Wild Kids och pasta. Sådeså. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

11 jan, 2013 15:36

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Jackie:
Vi ska planera vår egna danslektion på gympan. Jag ska inte ha med V-steg. Jag HATAR V-steg.

V-steg är tråkigt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jan, 2013 15:36

Borttagen

Avatar


När livet känns surt, är One Piecie (stavnig?) alltid bäst :3

11 jan, 2013 15:36

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kintsugi:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn1%2F163314_391880867570416_1078845958_n.jpg

HAHAHAH Bara jag som fattar? STÖRT STOLT ÖVER ATT JAG INTE SATT HUNDRA ÅR FÖR ATT LISTA UT DEN!

Det är bara trean jag är osäker på.


fast om du har resterande kan du lätt komma fram till vad det skall vara Gäller bara att känna takten

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 jan, 2013 15:42

Borttagen

Avatar


Det här var en fin dag. En av såna dagar då man älskar livet.

11 jan, 2013 15:42

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Kintsugi:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn1%2F163314_391880867570416_1078845958_n.jpg

HAHAHAH Bara jag som fattar? STÖRT STOLT ÖVER ATT JAG INTE SATT HUNDRA ÅR FÖR ATT LISTA UT DEN!

HAHAHAHAHAHAHA DEN VAR JU AS BRA! XD


SECONDED!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 jan, 2013 15:43

1 2 3 ... 10016 10017 10018 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.