@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
Alltså, min iPhone gick sönder i onsdags förra veckan och jag skulle fått min nya mobil i måndags den här veckan och det är fredag idag..
Hur har jag överlevt egentligen ._. ![]()
11 jan, 2013 14:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c: JAG! *viftar fanatiskt med båda armarna* 2007 säsongen i mitt hjärta ♥ Jag började titta på det för första gången idag via Youtube och jag började med säsong 2007. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 14:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 jan, 2013 14:58 |
|
Borttagen
|
Jon Hamm omg ♥
11 jan, 2013 15:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
11 jan, 2013 15:07 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c: JAG! *viftar fanatiskt med båda armarna* 2007 säsongen i mitt hjärta ♥ Jag började titta på det för första gången idag via Youtube och jag började med säsong 2007. Yeees och det ska jag se 11 jan, 2013 15:11 |
|
LunaLovegood1
Elev |
11 jan, 2013 15:11 |
|
Neeyum
Elev |
varför sitter jag och sjunger it's time till the cup song
vilma don't 11 jan, 2013 15:15 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ![]() HAHAHAH Bara jag som fattar? STÖRT STOLT ÖVER ATT JAG INTE SATT HUNDRA ÅR FÖR ATT LISTA UT DEN! HAHAHAHAHAHAHA DEN VAR JU AS BRA! XD
11 jan, 2013 15:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ![]() HAHAHAH Bara jag som fattar? STÖRT STOLT ÖVER ATT JAG INTE SATT HUNDRA ÅR FÖR ATT LISTA UT DEN! Det är bara trean jag är osäker på. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen