@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
My friends are here och vill köra kurragömma och jag ska räkna men jag vill inte leka kurragömma -.-
![]()
11 jan, 2013 14:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Vad för någon pastasås? c:Mormor fixar pastasås och äppelkaka med kanelgrädde ♥ she knows me way too well. Jag älskar pasta med hela mitt hjärta hihi. OH HI MY DEAR TWIN. När jag var två år och skulle äta julbord sa min mamma att jag fick ta vad jag ville, men jag tittade bara snabbt på bordet och sa högt: "Var är pastan???" ....känner att det inte är så mycket som förändrats. Anyways, såsen var creme fraiche, matlagningsgrädde och muskot, och så pasta med broccoli. ^^ Haha, neeej vad sött! :'3 (Btw, du är min tvilling nu. Det är lag.) ÅÅÅH VAD GOTT DET LÅTER! Jag älskar typ pasta med grädde, creme fraiche, kycklingfilé i mindre bitar, vitlök, lite spenat. SÅ UNDERBART. ♥ 11 jan, 2013 14:10 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Vad för någon pastasås? c:Mormor fixar pastasås och äppelkaka med kanelgrädde ♥ she knows me way too well. Jag älskar pasta med hela mitt hjärta hihi. OH HI MY DEAR TWIN. När jag var två år och skulle äta julbord sa min mamma att jag fick ta vad jag ville, men jag tittade bara snabbt på bordet och sa högt: "Var är pastan???" ....känner att det inte är så mycket som förändrats. Anyways, såsen var creme fraiche, matlagningsgrädde och muskot, och så pasta med broccoli. ^^ Haha, neeej vad sött! :'3 (Btw, du är min tvilling nu. Det är lag.) ÅÅÅH VAD GOTT DET LÅTER! Jag älskar typ pasta med grädde, creme fraiche, kycklingfilé i mindre bitar, vitlök, lite spenat. SÅ UNDERBART. ♥ Okej. Det går bra. Det var jättejättegott ♥ Jag undrar om det blev något över för då kan jag äta det till middag också.. Om nom. Åhh vad gott det receptet lät 11 jan, 2013 14:13 |
|
Borttagen
|
It's friday friday
Gotta get down on friday Nu kommer ni ha den på hjärnan hela helgen, mohahahahah c: 11 jan, 2013 14:18 |
|
Solkatten
Elev |
Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 14:21 |
|
Aleander
Elev |
Mugglis har möjligtvis ingen hejare på spanska?
TACK PÅ FÖRHAND XX Tardisinreichenbach & Schues-shoes 11 jan, 2013 14:31 |
|
T3DDY
Elev |
Mina hundar ligger på min säng med en gosedjurselefant och funderar över om de ska äta den, blir rädd för den eller skita i den.
11 jan, 2013 14:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: My friends are here och vill köra kurragömma och jag ska räkna men jag vill inte leka kurragömma -.- Kurragömma är ju kul, haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 14:38 |
|
Ron potter
Elev |
Ska snart städa råttburen men fastnade här!! /:
Någon som har problem med sånt??? P.S råttan på min profil är döpt efter min råtta Hildur MÄRY KRISMÖS 11 jan, 2013 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c: JAG! *viftar fanatiskt med båda armarna* 2007 säsongen i mitt hjärta ♥ 11 jan, 2013 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen