Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10014 10015 10016 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny!!!!
Elev

Avatar


My friends are here och vill köra kurragömma och jag ska räkna men jag vill inte leka kurragömma -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

11 jan, 2013 14:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Mormor fixar pastasås och äppelkaka med kanelgrädde ♥ she knows me way too well.
Vad för någon pastasås? c:
Jag älskar pasta med hela mitt hjärta hihi.

OH HI MY DEAR TWIN. När jag var två år och skulle äta julbord sa min mamma att jag fick ta vad jag ville, men jag tittade bara snabbt på bordet och sa högt: "Var är pastan???"


....känner att det inte är så mycket som förändrats.


Anyways, såsen var creme fraiche, matlagningsgrädde och muskot, och så pasta med broccoli. ^^

Haha, neeej vad sött! :'3
(Btw, du är min tvilling nu. Det är lag.)

ÅÅÅH VAD GOTT DET LÅTER!
Jag älskar typ pasta med grädde, creme fraiche, kycklingfilé i mindre bitar, vitlök, lite spenat. SÅ UNDERBART. ♥

11 jan, 2013 14:10

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Mormor fixar pastasås och äppelkaka med kanelgrädde ♥ she knows me way too well.
Vad för någon pastasås? c:
Jag älskar pasta med hela mitt hjärta hihi.

OH HI MY DEAR TWIN. När jag var två år och skulle äta julbord sa min mamma att jag fick ta vad jag ville, men jag tittade bara snabbt på bordet och sa högt: "Var är pastan???"


....känner att det inte är så mycket som förändrats.


Anyways, såsen var creme fraiche, matlagningsgrädde och muskot, och så pasta med broccoli. ^^

Haha, neeej vad sött! :'3
(Btw, du är min tvilling nu. Det är lag.)

ÅÅÅH VAD GOTT DET LÅTER!
Jag älskar typ pasta med grädde, creme fraiche, kycklingfilé i mindre bitar, vitlök, lite spenat. SÅ UNDERBART. ♥

Okej. Det går bra.

Det var jättejättegott ♥ Jag undrar om det blev något över för då kan jag äta det till middag också.. Om nom. Åhh vad gott det receptet lät

11 jan, 2013 14:13

Borttagen

Avatar


It's friday friday
Gotta get down on friday

Nu kommer ni ha den på hjärnan hela helgen, mohahahahah c:

11 jan, 2013 14:18

Solkatten
Elev

Avatar


Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c:

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jan, 2013 14:21

Aleander
Elev

Avatar


Mugglis har möjligtvis ingen hejare på spanska? Har tagit mig vatten över huvudet och beslutat mig för att skriva en krönika på detta fantastiska språk. Google translate känns sådär säkert.
TACK PÅ FÖRHAND XX

Tardisinreichenbach & Schues-shoes

11 jan, 2013 14:31

T3DDY
Elev

Avatar


Mina hundar ligger på min säng med en gosedjurselefant och funderar över om de ska äta den, blir rädd för den eller skita i den.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

11 jan, 2013 14:37

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny!!!!:
My friends are here och vill köra kurragömma och jag ska räkna men jag vill inte leka kurragömma -.-

Kurragömma är ju kul, haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jan, 2013 14:38

Ron potter
Elev

Avatar


Ska snart städa råttburen men fastnade här!! /:
Någon som har problem med sånt???
P.S råttan på min profil är döpt efter min råtta Hildur

MÄRY KRISMÖS

11 jan, 2013 14:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Någon mer än jag som gillar Wild Kids? c:

JAG! *viftar fanatiskt med båda armarna*
2007 säsongen i mitt hjärta ♥

11 jan, 2013 14:52

1 2 3 ... 10014 10015 10016 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.