Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10011 10012 10013 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Mugglis funkar myycket bättre i Google Chrome på min mobil. XD

11 jan, 2013 08:55

Solkatten
Elev

Avatar


Idag på lektionen spelade vi mattespelet 5000 och jag vann såklart. Men jag brukar få bra poäng på det. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jan, 2013 09:07

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Kintsugi är typ mugglis blitz.


BWAHAHAHAHAHA ♥ VAA?!?! Är det ens positivt liksom? XD Gå runt och döööödar folk typ. ööööh jo tjeeena. Fast du kanske menar cool blitz

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 jan, 2013 09:10

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Solkatten:
Kintsugi är typ mugglis blitz.


BWAHAHAHAHAHA ♥ VAA?!?! Är det ens positivt liksom? XD Gå runt och döööödar folk typ. ööööh jo tjeeena. Fast du kanske menar cool blitz

Fast en blitz dödar ju inte folk. Inte den blitz jag tänker på i alla fall. Tänker på en sådan blitz i How I Met Your Mother, hahaha. En sådan som alltid missar allt coolt typ.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jan, 2013 09:13

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Solkatten:
Kintsugi är typ mugglis blitz.


BWAHAHAHAHAHA ♥ VAA?!?! Är det ens positivt liksom? XD Gå runt och döööödar folk typ. ööööh jo tjeeena. Fast du kanske menar cool blitz

Fast en blitz dödar ju inte folk. Inte den blitz jag tänker på i alla fall. Tänker på en sådan blitz i How I Met Your Mother, hahaha. En sådan som alltid missar allt coolt typ.


Jaaaa men dååååsa! Det är en nice blitz hahah satt jag pratade blitz (från WWII) med en kompis igår och därför blev det konstigt mitt huvud xD

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 jan, 2013 09:15

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Solkatten:
Kintsugi är typ mugglis blitz.


BWAHAHAHAHAHA ♥ VAA?!?! Är det ens positivt liksom? XD Gå runt och döööödar folk typ. ööööh jo tjeeena. Fast du kanske menar cool blitz

Fast en blitz dödar ju inte folk. Inte den blitz jag tänker på i alla fall. Tänker på en sådan blitz i How I Met Your
Mother, hahaha. En sådan som alltid missar allt coolt typ.


Jaaaa men dååååsa! Det är en nice blitz hahah satt jag pratade blitz (från WWII) med en kompis igår och därför blev det konstigt mitt huvud xD

Jaha. Haha. xP

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jan, 2013 09:19

EmahS
Elev

Avatar


Åh. Hemlagad lasagne på matsedeln nästa vecka, MÅSTE BESTÄLLA pga så jävla god!
Och potatis & purjosoppa dagen efter... Kommer bli fattig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

11 jan, 2013 09:34

Ginny00
Elev

Avatar


Varför är det bara usla tvprogram på barnkanalen? ?

11 jan, 2013 09:40

MizzNina
Elev

Avatar


ÄNTLIGEN kom pudersnön jag önskade strax innan jul.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

11 jan, 2013 09:43

EmahS
Elev

Avatar


Imorgon har jag haft körkort i 3 år.
2 år tills jag får övningsköra med andra.

När fan blev jag så gammal?!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

11 jan, 2013 10:04

1 2 3 ... 10011 10012 10013 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.