@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Mugglis funkar myycket bättre i Google Chrome på min mobil. XD
11 jan, 2013 08:55 |
|
Solkatten
Elev |
Idag på lektionen spelade vi mattespelet 5000 och jag vann såklart.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 09:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
BWAHAHAHAHAHA ♥ VAA?!?! Är det ens positivt liksom? XD Gå runt och döööödar folk typ. ööööh jo tjeeena. Fast du kanske menar cool blitz ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 jan, 2013 09:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: BWAHAHAHAHAHA ♥ VAA?!?! Är det ens positivt liksom? XD Gå runt och döööödar folk typ. ööööh jo tjeeena. Fast du kanske menar cool blitz Fast en blitz dödar ju inte folk. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 09:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: BWAHAHAHAHAHA ♥ VAA?!?! Är det ens positivt liksom? XD Gå runt och döööödar folk typ. ööööh jo tjeeena. Fast du kanske menar cool blitz Fast en blitz dödar ju inte folk. Jaaaa men dååååsa! Det är en nice blitz ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 jan, 2013 09:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: BWAHAHAHAHAHA ♥ VAA?!?! Är det ens positivt liksom? XD Gå runt och döööödar folk typ. ööööh jo tjeeena. Fast du kanske menar cool blitz Fast en blitz dödar ju inte folk. Mother, hahaha. En sådan som alltid missar allt coolt typ. Jaaaa men dååååsa! Det är en nice blitz Jaha. Haha. xP "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2013 09:19 |
|
EmahS
Elev |
Åh. Hemlagad lasagne på matsedeln nästa vecka, MÅSTE BESTÄLLA pga så jävla god!
Och potatis & purjosoppa dagen efter... Kommer bli fattig!
11 jan, 2013 09:34 |
|
Ginny00
Elev |
Varför är det bara usla tvprogram på barnkanalen? ?
11 jan, 2013 09:40 |
|
MizzNina
Elev |
ÄNTLIGEN kom pudersnön jag önskade strax innan jul.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 jan, 2013 09:43 |
|
EmahS
Elev |
Imorgon har jag haft körkort i 3 år.
2 år tills jag får övningsköra med andra. När fan blev jag så gammal?!
11 jan, 2013 10:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen