Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10010 10011 10012 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar



Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av themarauder:
Cara Riddle: ÄLSKAR legospelen! Ska köpa Lotr lego när jag får pengar!!
de är verkligen underhållande ^^
gör så ^^
jag skall skaffa Batman när jag har råd

Vilket batman? Det med massor med superhjältar, eller "Lego Batman the videogame?" har det sistnämnda! Älskar det också! =D

=) - just like themarauder

11 jan, 2013 00:09

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:

Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av themarauder:
Cara Riddle: ÄLSKAR legospelen! Ska köpa Lotr lego när jag får pengar!!
de är verkligen underhållande ^^
gör så ^^
jag skall skaffa Batman när jag har råd

Vilket batman? Det med massor med superhjältar, eller "Lego Batman the videogame?" har det sistnämnda! Älskar det också! =D
haha det med Robin så jag antar inte det med en massa superhjältar xD

nej nu skall Cara bege sig mot sitt tv-spel ^^

mot oändligheten och tv-spelet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

11 jan, 2013 00:10

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av themarauder:

Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av themarauder:
Cara Riddle: ÄLSKAR legospelen! Ska köpa Lotr lego när jag får pengar!!
de är verkligen underhållande ^^
gör så ^^
jag skall skaffa Batman när jag har råd

Vilket batman? Det med massor med superhjältar, eller "Lego Batman the videogame?" har det sistnämnda! Älskar det också! =D
haha det med Robin så jag antar inte det med en massa superhjältar xD

nej nu skall Cara bege sig mot sitt tv-spel ^^

mot oändligheten och tv-spelet

Haha, lycka till =D
Det är det med Robin, ja som jag har. Ett bra köp (150 kr begagnat).

=) - just like themarauder

11 jan, 2013 00:12

Obliviate_
Elev

Avatar


Godmorgon alla fina mugglisar. Hoppas ni får en fantastisk fredag, och sen är det helg!

11 jan, 2013 04:38

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Kintsugi är typ mugglis blitz.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jan, 2013 06:44

fox
Elev

Avatar


11 jan, 2013 06:51

peter503
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av peter503:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av peter503:
1+10=11


Matte B? =D


C faktiskt

Ambitiöst!! =D Jag klarade matte b så där på håret!



haha vi kan säga såhär, jag går en praktisk linje jag klarade knappt matte A xD iof jag va ju så ointresserad som man kan bli xD

11 jan, 2013 07:04

Ginny00
Elev

Avatar


Roligt att vara hemma pga jätteont i örat? Nä

11 jan, 2013 07:12

Borttagen

Avatar


Jag ska titta på Lotr nu innan skolan =D

11 jan, 2013 07:46

Terrakowski
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av themarauder:
Cara Riddle: ÄLSKAR legospelen! Ska köpa Lotr lego när jag får pengar!!
de är verkligen underhållande ^^
gör så ^^
jag skall skaffa Batman när jag har råd


Det är så jäkla bra! Synd man inte äger det..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2Fa%2Fa5%2FErnst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG%2F350px-Ernst_Nordin_Non_Serviam_04.JPG Non Serviam

11 jan, 2013 08:12

1 2 3 ... 10010 10011 10012 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.