vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Lunatic
Elev |
Ser på Vänner :3
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 16 jan, 2012 19:51 |
|
djurgalen_99
Elev |
Kliar mig på benet...
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 16 jan, 2012 19:59 |
|
Dini99
Elev |
Tittar på Harry Potter and the prisoner of azkaban ♥
LOVE ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 jan, 2012 20:17 |
|
ginny_ginny
Elev |
16 jan, 2012 20:59 |
|
Minidjuret
Elev |
Känner mig lämnad forever alone när folk loggade ut från skype D:
16 jan, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Jag mugglepostar med awesome personer och är allmänt lycklig :>
16 jan, 2012 21:01 |
|
Pumpkin99
Elev |
16 jan, 2012 21:12 |
|
Jennyferh
Elev |
Nooo. Jag missade sida 1000 x.x
Just nu försöker jag hitta vårt goda blåbärsté. Men det är spårlöst försvunnet! Jag som har sett fram emot att dricka det hela veckan när jag var hos mamma.. Också finns det inte T-T Edit: Pappa hittade det! *blind*
"Overhead, morning skies all for you"
16 jan, 2012 21:23 |
|
Knizzlare
Elev |
16 jan, 2012 22:12 |
|
emeper
Elev |
håller på med kemiläxa...
Läs min fanfic ;) http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4282&page=31#forum.php?topic=4282&page=1 Eller fanfiction.net/s/8036811/1 16 jan, 2012 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen