@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Terrakowski: Bra där mohahah. Pappa ska hjälpa mig med min storebror. bara det att han dricker vatten till frukosten och när man blandar mjölk och vatten blir det vitt 10 jan, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Bra där mohahah. Pappa ska hjälpa mig med min storebror. bara det att han dricker vatten till frukosten och när man blandar mjölk och vatten blir det vitt ((jag har inget med denna diskution att gööra men det kallas spökvatten 10 jan, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Bra där mohahah. Pappa ska hjälpa mig med min storebror. bara det att han dricker vatten till frukosten och när man blandar mjölk och vatten blir det vitt ((jag har inget med denna diskution att gööra men det kallas spökvatten oh men när man har fullt med mjölk och häller i mycket vatten så smakar det inte alls som spökvatten förästen Terrakowski du kan alltid dricka te. 10 jan, 2013 21:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHAHAHHAHA DÖÖÖR Frivolt vill också vara sådär lättroad ju!! c: hahhaa jaaa xD Tänk om man vore så lättroad!! fatta vad underbart liv man skulle haft då!! : D 10 jan, 2013 22:03 |
|
M4L13
Elev |
10 jan, 2013 22:03 |
|
Borttagen
|
10 jan, 2013 22:09 |
|
moaskywalkr
Elev |
detta är min sista kväll i frihet, imorgon kommer en fransk utbytesstudent som ska bo hos mig i en vecka hJÄLP ;_;
hon ska dela rum osv med mig sigh jag vill inte riktigt det här men samtidigt verkar hon jättetrevlig + det är (förhoppningsvis) en rolig upplevelse ÄR BARA SÅ NERVÖS 10 jan, 2013 22:14 |
|
Li
Biträdande rektor |
Fick plötsligt känslan av att jag är jätteful. Jobbigt
without something there is no nothing 10 jan, 2013 22:15 |
|
LolFeelings
Elev |
MIN FUCKING KOMPIS. SPOILADE MIG. PÅ THE FUCKING WALKING DEAD. I MEAN, COME ON. HON BLINKADE INTE ENS. SLUTA SPOILA THE WALKING DEAD. THANK YOU.
10 jan, 2013 22:21 |
|
Solkatten
Elev |
Fick nyss en uggla om att någon taggade mig på förra sidan i den här tråden men det har ingen gjort?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2013 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen