@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av EmahS: Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Kaffe? Eller det har du inte heller? Dricker inte kaffe Börja? Kaffe är inte bra, men det är fan mycket bättre än cola, och det är ju lite samma beroende. Kaffe med mjölk! Socker i är bara hemskt.
10 jan, 2013 21:35 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av EmahS: Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Kaffe? Eller det har du inte heller? Dricker inte kaffe Börja? Kaffe är inte bra, men det är fan mycket bättre än cola, och det är ju lite samma beroende. Kaffe med mjölk! Socker i är bara hemskt. Smaken som inte funkar, samma med öl. Dessa drycker förtär jag icke! 10 jan, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av EmahS: Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Kaffe? Eller det har du inte heller? Dricker inte kaffe Luna_rav Testa och skriv resultatet imorgon ofc! Måste bara få pappa att gå med på det. Lite vatten och mjölk har väl ingen dött v? Kanske pappa skulle behöva smaka lite också? xD Ja han borde ta det lugnt... om man nu tar det lugnt när man dricker det.. x) 10 jan, 2013 21:37 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av EmahS: Skrivet av Terrakowski: Fan fan fan, har inget hemma att dricka förutom vatten och mjölk!!! :O Har med hjälp av en glass lyckats skapa något som kan likna saft... Hjälp? xD Kaffe? Eller det har du inte heller? Dricker inte kaffe Luna_rav Testa och skriv resultatet imorgon ofc! Måste bara få pappa att gå med på det. Lite vatten och mjölk har väl ingen dött v? Kanske pappa skulle behöva smaka lite också? xD Ja han borde ta det lugnt... om man nu tar det lugnt när man dricker det.. x) Vill ni snälla sluta citera mig här?
10 jan, 2013 21:38 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Terrakowski jag testade på pappa så nu ligger han på golvet....
10 jan, 2013 21:45 |
|
Terrakowski
Elev |
10 jan, 2013 21:45 |
|
Borttagen
|
10 jan, 2013 21:46 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHHAHA DÖÖÖR Frivolt vill också vara sådär lättroad ju!! c:
10 jan, 2013 21:50 |
|
Terrakowski
Elev |
10 jan, 2013 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen